Followers

Sponsored By

Thursday, September 3, 2009

Dalam proses




Macamana aku dapat online ni?hehehe.sebab aku guner laptop sekolah.laptop ni aku bawak balik umah kejap je sebab tadi aku kene g ppd untuk hantar laporan headcount UPSR.Alhamdulillah aku berjaya mensettlekan headcount tu walaupun takde sapa ajar aku.Aku cuma ingat balik mcmn cikgu azlee ajar aku.So masa hantar tu diorang cek sume ok n complete so dapatlah aku balik rumah cepat.
Oh ye..kepada para pemenang contest yang aku buat tu..aku mintak maaf kalau hadiah korang tak sampai sampai lagi.maklumlah..ada 11 hadiah yg aku nak kene bungkus..nak tulis alamat n kad..so ambil masa sket lah.insyallah..isnin ni kalau tak cuti aku pos semuanya yer.Terima kasih kepada Puan Mai dari SOFIYA BROOCH SHOPPE..puan Lynn..PuAN nANI..cik Izan..Cik Hasmah dan Puan Illa yang sudi mengepos hadiah hadiah utk para pemenang..banyak dah bungkusan yang aku terima..ada kata nak bg voucher je..sekali datang kat aku hadiahnya sepasang baju..wah..untung pemenang ni..organizer gak yang tak dapat hadiah yer..tak pe lah.
so tunggu hadoahnya yer

2 comments:

Kakak & Adik said...

salam perkenalan...
*jemput singgah ke blog kami http://something4youandme.blogspot.com utk jualan colored stones yg menarik!*
terima kasih :)

-DiraDiya- said...

rikaz dh pndai bdri sdri la..
jelessssssssssssssssssss..

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN