Followers

Sponsored By

Friday, September 11, 2009

Kempunan aje

Selamat Hari Lahir yang ke 8bulan Rikazz..Tak sangka sekejap je masa berlalu..Dah besar anak ibu ni.Hari ni Rikazz asyik geleng kepala dan lambai lambaikan tangannya.Yang membuatkan aku geram tu..dia ajuk ajuk aku panggil abah dia..n panggil nama dia..nadanya dan muziknya betul betul sama..
Hari ni balik sekolah aku terus g sunway pyramid.G maxis centre.Konon nak tukar pakej broadband.Sebab yang aku guna skang pakej yang 138rm..yg awal awal kluar dulu..skang kan dah ada yang murah kan.Ingat boleh tukar begitu saja.tapi rupanya kene terminate yg skang n beli broadband baru..Malas lah..nak kene beli modem baru lagi.huhuhu
Niat di hati nak g makan pizza.Tapi disebabkan urusan dengan maxis tu makan masa sejam.bila sampai kat Pizza Hut dah penuh tempat.Biasalah kan..orang nak buka puasa kat mana mana pun penuh..memang meriah suasana nak berbuka.Tapi aku plak masam muka sbb tak dpt buka makan pizza.Dah 2hari aku mintak ni..tak dpt.Maka beli roti n air..makan lah kat kerusi yang ada kat SP tu.huhuhu..beli air ribena..dah basi..dah lah mahal sampai 2.50 secawan.basi plak tu..dah lama sangat lah tu..kempunan lah aku..
Pas maghrib niat hati nak g Jalan Tar nak cari kueh raya.Tapi ramai giler orang jalan jam..parking full..sampai parking dicaj 10rm pun org masuk gaks..maka aku tukar plan g makan nasi kat kampung baru.Kempunan lah lagi..huhuhu

4 comments:

mrs izah azli said...

sabo jer la naz, kita pun kempunan gak... nak lompat tikam...

Naz-Segalanya disini said...

marilah kita bersabar di bulan puasa ni izah

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

tula... sopeng tak jak....

Naz-Segalanya disini said...

alah..kalau ajak pun lina bukan nak g

SIGN JANGAN TAK SIGN