Followers

Sponsored By

Sunday, September 13, 2009

Esok dah kerja

Esok dah kerja lagi.Mood nak kerja dah diganti dengan mood nak coti..Malam ni..aku tinggal sorang lagi lah..B keje malam.Rikazz dah tido..Rasa tak puas cuti n rasa tak puas main dengan rikazz.Niat dihati nak cari kueh raya kat JALAN TAR tak terlaksana lagi.B kata nak g hari Selasa lepas amek aku balik sekolah.Jam pun takpe katanya..Tadi pergi melawat blog sapa sapa ntah.saja je nak baca..kisah hidup masing masing kan berbeza.msg Dira..dia tengah beerbuka+sahur kat FLAMING STEAMBOAT tu..aku ajak B g lagi..B kata dia takleh makan seafood lebih lebih.Nak muntah katanya.huhuhu..Nak kemas umah mcm malas.Sebab Rikazz dah sepahkan lagi..Oh ye..tadi Rikazz aku ajar sorong walker..tapi dia punya berlagak..tak mau langsung guna apa apa untuk bantuan.Malah dengan badan yang masih tak berapa nak tegap tu..dia langkah sendiri.Dari walker pergi ke meja..dari meja melangkah ke sofa.Tak mau dibantu langsung.Bila dia dah jatuh..ibu pun diam je la..Suruh Rikazz usaha sendiri.Tau tak nak?Maka..semakin ligat lah Rikazz mengemas.Dok dalam walker dia ikut je kemana aku pergi.Konon nak had kan perjalanan dia..ohh..semakin berani skang..Rikazz..Rikazz..takpelah Rikazz..asalkan Rikazz bahagia..sama nacam nama Rikazz MUNTASYEE=THE HAPPIEST PERSON IN THE WORLD. atau dlm Bahasa Arab = al insaan allazi yamliku kulla al farhah wassaadah fi haza addunya..

4 comments:

adda said...

dulu kitairg guna walker playsafe yg takleh gerak haha.. mmg confirm syafi xleh gerak.. tp kesian lak last2 beli walker yg boleh jalan. tp kekadang letak gk kt walker yg satu lagi tuh

Huda said...

alala..comeynye bile tengok anak kite belajar sendiri kan kak? kita nak tengok dia usaha semua..sambil kita guidela mane yg patut :)

Mrs. Adz said...

dah leh jalan??best2..nanti raya tekedek-kedek la si rikaz ni ye..comelnye la..

Naz-Segalanya disini said...

sian syafi yer..tak leh gerak

ha a huda..kita kene guide dia..

alah adz..baru pandai nak pindah2 dr satu tempt ke satu tmpt.msh tak kuat lg

SIGN JANGAN TAK SIGN