Followers

Sponsored By

Saturday, September 26, 2009

Beraya di rumah Fia

Ibu2 yang tak vogue dan anak2 yang maintain cute
Gambar kurang kualiti.Rikazz yang nangis dipeluk fia
Rikazz n abah nya yang gembira dapat duit raya



Adam n papa nya




Pandang memandang



bapak bapak




Hai kawan2..versi beraya di rumah saudara mara sudh pun berakhir..skang giliran beraya ke rumah kawan2 plak.seperti yang dinyatakan dalam entry yang lepas..aku nak beraya ke rumah lina mama fia..so..dah pun terlaksana..alhamdulillah..jumpa jugak..kalau nak g umah lina..dekat depan gerai no 60 sebelum sk taman medan..eh..promo plak..apa aktiviti kami?borak sakan je sampai lemang tak termakan..hari tu masa berbuka puasa sama..tak sempat nak borak dek kerana makan..ha..la ni..kuih tak terusik..lemang pun mujur mr berry dah rasmikan..anak2?buat hal diorang memasing..ni ler serba sedikit gambarnya..

9 comments:

catherinnezehal said...

wah..laju jew mengupload news ek..he3...

Ieda the Rainbow Princess said...

Wahh..bestnye!G beraye sekaluarge ke rmh kwn2.. :) By the way,Nazz..Slmt Hari Raye..Maaf Zahir Batin yea.. :)

-DiraDiya- said...

miahaha..
seb baik pic adam n babahnya comeyll..
bla nk ry uma naz plk ek??..

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

weiiii!!!!! alahai....kain batik je diri ku itew.... adeh!!!!

QIQA said...

amboi...braya sakan ye korang jelouss nyerr laa

Naz-Segalanya disini said...

wehehehe..ku kan express..

ieda..selamat ari raya

bagi jalan rumah korang dulu..rumahku penutup raya nanti k

kak dia..jom lah join..

ina...kan ko dah kata nak berkain batik di hari raya

mamafaris said...

wei..lina ayu la diri mu bkain batik jew..

fia..asal pelok rikazz plak??oo pasal faris xleh dtg ek??huhuhuh

Naz-Segalanya disini said...

tu ler pasal..sampai menangis rikazz tak rela dipeluk fia

-DiraDiya- said...

seb bek ku msh rock bersua jeans..
kalo bkain batik jgk???..

SIGN JANGAN TAK SIGN