Followers

Sponsored By

Tuesday, September 29, 2009

duhai hatiii

kenapa hidup ni penuh dengan dugaan..cakap salah..tak cakap kita yang susah..ikutkan hati mati..ikutkan rasa binasa..kenapalah orang susah nak faham apa yang kita nak lakukan..tujuan dan niat murni kita?susahnya nak kekalkan kedamaian n keharmonian..nak cari gado memang senang..kepala ni rasa berdenyut denyut...macam nak pecah..Ya Allah..

2 comments:

-DiraDiya- said...

alo²..
knp²??..
rilek kn aje la nazz..
jgn d lyn sgt mereka² / apa² yg agk mental 2..
wat mcm ku ni je..
ada mslh.. xde mslh.. gelak mcm antu memanjang..
org wat jht.. bo layan sudah..
kasi lalu bwh montot.. pastu pejam mata je kt perilaku dorg 2..

Naz-Segalanya disini said...

wakakaka..kelakar lah dira ni..lalu bawah montot tu adakah sama dengan kentot?alhamdulillah..ku dah ok dah

SIGN JANGAN TAK SIGN