Followers

Sponsored By

Wednesday, September 16, 2009

Baju dari jauh





Jauh nya..hehehe..nampaknya..entry MERIAHNYA JALAN TAR memang meriah..ada yg terbakar dek entry itu dan ada yg gigit jari sbb suaminya tak mau pergi..lina..pujuk2 lah sket..buat ayat power..mesti dpt.Ok lah entry kali ni..aku nak citer yang aku dah terima pun bungkusan POS EKSPRESS dari LANGKAP..iaitu sepasang kemeja beserta Seluar dari besanku kak DIA untuk Rikazz..terima kasih bebanyak kak..Oren gitu..mula mula tgok mcm besar..sekali dah pakai takdelah besar sgt..Nampaknya bergaya lah rikazz dengan baju itu..i likkkke it.




Masa aku sampai sekolah tadi..Boss a.k.a guru besar panggil..ingat nak apa..rupanya dapat kad raya n coklat..Puan rita ni mmg tetiap thun bagi coklat kat kami..Puan rita..bagila duet raya sesekali itu..hehehe(tak bersyukur la)




Dan baru aku teringat..asalnya aku takde budget nak membagi duet raya kat anak2..Sedih rasanya..harapkan bonus..tak dpt..Selalu duit bonus tu lah duit raya.Namun baru ku teringat..rupanya masih ada duit terselit yang hampir ku lupa keberadaannya.Maka..dengan itu..terisilah sampul2 duit raya dengan wang wang yang sepatutnya..alhamdulillah..rezeki namanya kan..

6 comments:

Kerol+Natt=Adam said...

wahhh..ade plak duit yg teselit melit tu ek'..hehe blh la reserved utk adam n aqil..hahaha

mrs izah azli said...

syoknyer dah dapat duit raya, hai kutip duit raya jer la kita taun nih, dah lama x merasa colect2 nih... wah meriahnyer nak raya, x sabo nak menanti ketibaan syawal.. Selamat Hari Raya Naz sekeluarga!

Naz-Segalanya disini said...

ha a..duet utk kecemasan.kadang2 lupa plak.insyaallah ada utk adam n aqil..jemputlah dtg PJ yer..

salam aidilfitri utk izah sekeluarga gak..jempt lah dtg umah

QIQA said...

alahai comelnyerr manatu ke pakai baju tu..hehe harap nazz suka dgn hadiah dr akak dan rikazz selesa memakainya..

QIQA said...

alahai comelnyerr manatu ke pakai baju tu..hehe harap nazz suka dgn hadiah dr akak dan rikazz selesa memakainya..

Huda said...

kak naz dan rikaz slmt hari raya k!
akak lupe nak amik e-card huda bg kat blog yer :)

0-0 k! :)

SIGN JANGAN TAK SIGN