Followers

Sponsored By

Thursday, September 17, 2009

Hoo Hoo Balik Kampung!!


Kawan2..hari ni adalah hari terakhir persekolahanku..kerja lah tu..Seperti yang diumumkan dalam tv..kerajaan mengumumkan bahawa JUMAAT cuti khas sempena aidilfitri..Jadi inilah hari terakhir n biasanya sessi bermaafan akan berlaku di sekolah nanti.

Esok aku akan mengemas sehari suntuk dan mengemas beg pakaian untuk pulang beraya.Seperti aku ceritakan dalam entry yang lepas..Aku akan beraya di rumah mertuaku dahulu di KAMPUNG JENJARUM BANTING SELANGOR.Plan kami..petang 1syawal kami akan berkonvoi ke rumah nenek B di FELDA GEDANGSA TANJUNG MALIM..Raya kedua kami akan bertolak pulang ke BANDAR TENGGARA KULAI JOHOR.Namun disebabkan emak n adik2 dah ada di rumah nenekku yang kupanggil MAK ATOK..lalu kami akan terus menuju ke KAMPUNG PARIT PINANG BENUT PONTIAN JOHOR.Kami akan pulang semula ke tanah air..(eh macam jauh je pergi) pada malam raya ke 4 dan akan menghabiskan cuti raya di KL sahaja.

Insyaallah..sesapa yang nak ajak rikazz n ibunya collect duet raya dialu alukan.hehehe..

Sempena Syawal yang akan datang tidak lama sahaja lagi..aku ingin mengucapkan salam aidilfitri n maaf zahir batin.Kalau ada terkasar bahasa maafkn lah aku kerna aku insan biasa..

Dijemput datang ke rumah ye teman2..takdelah open house tp ku menerima kunjungan kalian di AIDILFITRI nanti

So jemput datang ke..


17-01-11

JALAN SRI SENTOSA 9

TAMAN SRI SENTOSA

JALAN KLANG LAMA

58000 KUALA LUMPUR


Selamat pulang ke kampung n hati2 kawan2...

11 comments:

adda said...

slamat hari raya. selamat bercuti. berhati2 di jalanraya ye

Mrs. Adz said...

selamat hari raya..berhati-hati di jalan raya ye..

:: PU3'z :: said...

nenek & atok en MAN belah bapak dia pun tinggal kat Felda Gedangsa, Tanjung Malim

Tapi tahun ni tak balik sana
Kalo tak kiter bleh jumpa kat sana hehehe

Farasela said...

Sonoknyer dah cuti!!!Selamat Hari Raya!Selamat Bercuti!G mana2, Drive elok2 ye...

pija5120 said...

selamat hari raya aidilfitri dari kami sekeluarga...

Putra Mama said...

selamat hari rayer.. nak dtg umah lps rayer boleh?? ;)

Mummy_Sofea said...

berhati2 di jln raya yer nazz..insyaallah dilla dtg rumah nazz nati k...selamat hari raya..

Mummy Wafiq said...

Naz..Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin yer..0-0..raya nti jemput la dtg ke rmh

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

weh.. nape bos ku tak bg tau cuti pun jumaat nih..??? INI TIDAK ADILLLLLL!!!!!!


raye dtg umah nazz.. Fia nak bg rikazz wet raye nih..

Ibu_Mysara Syauqeena said...

lohh nazz dekat je dgn tmpat keje k.lisa ni ha..akak kat tmn desa...heheheh

Mrs. Asida said...

Selamat hari raya. Semua dah ready ek. Mintak duit raya tu sikit. hehe

duduk klang lama ek. Akak asid ada duduk dekat pandamaran. :)

SIGN JANGAN TAK SIGN