Followers

Sponsored By

Saturday, August 29, 2009

Cuti dah nak habis=nak balik KL dahhh

Ini adalah entry terakhir aku sebelum pulang ke KL pada 30 hb ogos 2009.Lepas ni tak tau lah entah bila lagilah aku dapat mengupdate blog ni.Terima kasih yang tidak terhingga buat adikku firdzaus kerana sudi meminjamkan laptop nyer kepada aku sepanjang aku berada di kampung.Lepas ni..aku kenelah tunggu laptop baru lah jawabnyer.Kalau belum ada rezeki maka senyap sunyilah hidupku lepas ni.Tak tau citer kawan2..
Petang ni B akan sampai nak bawak aku balik esok.Rasa seronok nak balik umah sendiri.Maklumler..dah seminggu aku tinggal bantal busuk kesayanganku.tapi sedih jugak nak tinggal mak.ye lah..lpas ni aku tunggu raya ke 3 baru dpt balik Johor lagi.
Sepanjang aku kat kampung ni..Rikazz kemain lagi sukenyer..ada orang nak layan dia..petang2 daddy ngah dia bawak jalan2 naik kete..hari hari usu dia buat shuffle nak bg dia ketawa melekek lekek..lepas ni tercari2 lah rikazz pokcik pokcik nyer berdua tu.
Rikazz macam seronok ada kat sini.baru seminggu aku kat sini dia dah pandai diri sendiri.tak berpaut pada apa apa pun..terkejut gak.dulu nak tunggu dia nyer progress drmeniarap ke merangkak amek masa sampai 3bln..ni tak sampai sebulan dia dah terus ke step yg seterusnya.syabas sayang ibu..
oh yer..esok balik je dari jhr kami terus pergi FLAMING STEAMBOAT.nak berbuka puasa bersama MAMAFARISNAJMI..MUMMYHAZIQAHKAFIAH..UMMIAIMANRAYYAN dan MAMAADAMHARITH..mummy fia..epi 2nd anniversary yer..semoga kalian bahagia dan cepat2lah bg adik kat haziqah kafiah.hehehe.Esok tema kami..WARNA WARNI MALAYSIA daa...jangan mare..

2 comments:

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

adoi nazz.. bg adik kat Fia?? dia sorang pun konker sume.. kalo ade adik tak tau la apa jadi...
hehehehe makasih yer atas wish mu itew..

adda said...

huhuu dh nak balik ke?

SIGN JANGAN TAK SIGN