Followers

Sponsored By

Monday, August 24, 2009

CONTEST DISINI KISAH COKLATKU BERMULA

Nak join ler contest ni...

Anda wajib meletakkan http://coklathalal.com dan http://coklathalal.blogspot.com/ di bloglist anda

Sila upload banner pertandingan ini di sidebar anda dan link kan gambar itu ke link contest ini (http://sitisifir10.blogspot.com/2009/08/contest-di-sini-kisah-coklatku-bermula.html)

Contest ini dibahagikan kepada dua kategori. Satu entry adalah untuk satu kategori sahaja. Jika anda teruja untuk masuk kedua-dua kategori sekali, sila letakkan dua link ke entry anda dalam kotak komen ini.

Tajuk entry anda hendaklah - Di Sini Kisah Coklatku Bermula
Kategori pertama - anda dikehendaki meletakkan gambar seseorang yang berkaitan dengan anda dengan coklat. Tidak kisahlah gambar anda dan coklatkah, anak anda dengan coklatkah...pastikan yang di dalam gambar itu ada berkenaan (hubungan) dengan anda. Satu entry adalah untuk satu gambar, jika ada gambar yang berbeza, sila buat entry yang lain.

Kategori kedua - anda dikehendaki menceritakan kisah seseorang dengan coklat. Sebagai petunjuk, coklat bagaimanakah pilihan anda atau dia, apa peristiwa yang ada kena mengena dengan anda atau dia dan coklat dan lain-lain mengikut kreativiti.

Tarikh tamat pertandingan adalah pada 13 September 2009 jam 11.59 tghmalam.
Hadiah adalah ditaja oleh http://coklathalal.com
Hadiah pertama :
Praline Chocolate : Super Premium Chocolate (48pcs) + Panned Chocolate
Hadiah tempat kedua :Praline Chocolate : Premium Chocolate (32pcs) + Kurma Chocolate(24pcs)
Sebagai tambahan : Bagi entry pertama anda memasuki pertandingan ini, jika anda ingin membuat belian, anda layak mendapat 10% diskaun untuk semua coklat aidilfitri


Setelah selesai urusan contest yang aku anjurkan.aku nak join plak contest yang dianjurkan oleh
SITISIFIR.CONTEST DISINI KISAH COKLATKU BERMULA.eh..betul ke?Aku join untuk kategori KEDUA iaitu kisah yang berkaitan dengan someone yang dekat dengan kita dan coklat.Nak join kategori pertama takde gambar.So aku join lah kategori kedua..Inilah kisahnya..

Orang kata..coklat tu lambang cinta..kenapa ek?tapi untuk entry ni aku bukan nak cerita pasal cinta..tapi kisah lain..kisah yang membuatkan aku ketawa terbahak bahak sampai menitiskan airmataku..hahahaha..sebenarnya hari itu..penat sangat..dah seminggu ni bz kat sekolah n mcm biasa..kerja kat sekolah terpaksa bawak balik ke rumah.sampai B komen..hai keje last minute bg esok nak submit..macam org takde keje lain kat umah..memang lah..ikutkan mcm tu lah..kat umah nak rest..nak wat keje umah lagi..semalam aku dah tak tido nak siapkan buku program hari sukan.mana taknya..setiausaha baru bagi content..esoknya Guru besar nak rezo..terpaksa lah aku buat hari tu gaks..huk huk..namun kepenatanku hari ini terubat sket dek kisah coklat yang boleh tahan mahal gaks..semalam B amek barang barang sepupu aku Nadia yang dah nak tamat study kat kolej kat banting..tapi dek kerana banyak sangat barang si nadia ni..petang td baru B habis angkat..aku perasan ada sekotak coklat Ferrero Roche ni dalam kete..tapi sikit pun hati aku ni tak teringin nak merasa coklat tu.Namun petang tadi..dengan semangatnya B ambil kotak tu..dia kata dia nak makan sebijik..teringin plak bila tgok coklat tu..aku tegur b..mintak izin nadia dulu..tp dia tak peduli..dia kata nak mintk izin pas makan nanti..aku biarkan saja B mengopek kulit coklat tu dan aku berlalu msk ke bilik utk pumping session.tak lama pas tu B datang dan suruh aku cium bau coklat tu..ntah kenapa dgn hidung aku ms tu tak dpt nak cam bau coklat tu lalu aku mintak B rasa je lah.tanpa menunggu lama B ngap sebijik coklat tu..tiba tiba dia kata..coklat tu dah tak sedap dan terus g keje..mlm nya aku kol nadia tanya psl coklat tu..dia terkejut bila aku tanya n nak tau saper mkn..nak tau apa cerita di sebalik coklat tu?agak agak korang..apa dia?teng terenggggggggg....mcm ni nadia citer KAKLONG..COKLAT TU HADIAH ANNIVERSARY KAKAK DGN BAHA YG PERTAMA.THN NI DAH ANNIVERSARY YANG KE3 DAH..KAKAK TAK HBS MKN DULU..SO KAKAK SIMPAN LAH BUAT KENANGAN...bila aku cek kotak tu..expired 2007...bln 10..korang dpt bayangkan..coklat apa yg B dah mkn?sian B.Sudah 2tahun Coklat tu expired..Hahahaha..sian nyer suamiku..bagi mengubat hati B yang lara n perut B yg beduka..esoknya aku belikan lah coklat FR utk B ...

Moral of the story : Nak makan coklat sila tengok tarikh luput k

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN