Followers

Sponsored By

Friday, December 11, 2009

Sudah 11 bulan berlalu


Aku macam ni lah..bila bercuti sampai tak ingat hari dan tarikh..tiba2 teringat plak..hari ni rupanya 11november..bermakna Rikazz dah sebelas bulan..nak tulis banyak rasanya tak larat plak..cuma nak cakap..

Rikazz dah pandai baling bola kedepan..tendang bola..
Suka mengajuk intonasi aku..dan semalam dia ikut aku cakap JOMM..dan DAH..
Dah pandai masukkan objek dalam container..
Kalau menari..sampai tergolek golek punggung tu..
Dah pandai marah kalau tak dpt buat sesuatu benda dan sentiasa berusaha nak lakukannya
Dah berani jalan kat luar..sebelum ni dalam rumah je dia berani..(Thanks to Iza Aqil Danial) atas saranan mu..
Dah pandai main baba cak..tutup muka dan cakk
Pandai bukak diapers sendiri..bila bukak baju terus tuju bilik air(tanda nak mandi)
Bila dpt kereta or yg seumpama dgnnya..dah sorong2 dan bunyi vroom..(versi baby)
Sedang berusaha mengikut ibu petik jari(masih belum berjaya)xpe nak..cuba lagi ye
gigi masih 2 batang

Semoga anak ibu sentiasa dilindungi Allah..segala kemajuan yang diperolehi Rikazz hari ni adalah Rezeki dr Allah..semuanya berlaku atas keizinan Allah..love u son..Ibu tak kaya harta Rikazz..tapi Rikazz lah harta ibu

12 comments:

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

ouh, 11 dec Rikazz 11 bln erk.. 12 dec laks Abang Eiymann turns 2 yrs 8 mths..hw time flies kan..

Naz-Segalanya disini said...

ye kak ecar..wah..abg eiyman dah nak msk 3thn ye..senanglah nak ingat pertambahan umur abg eiymann ni..beza sehari je dgn rikazz kan

ezan said...

happy 11 month rikazz.. agreed. hanya anak harta palking berharga utk kita..

Mrs. Adz said...

happy 11 months mika..moga mika menjadi anak yang pandai ye..

Naz-Segalanya disini said...

thanks ezan..
fara..mika mana ni?ha..fara slh komen ni

Naz-Segalanya disini said...

huhu..silap tulis.gigi rikazz 4btg

Mummy Haziqah Kafiah said...

dei apa da... ade plak dah tulis n pub br g kira.. nak kene saman nih!

hepi month day rikaz! semoga cepat jalan dgn penuh gaya nya tanpa pelu mengepak tangan... hahaha sekali cam org nak terbang da....

opsss.. ibu naz jgn bg tau apa2 ha...

-DiraDiya- said...

owh..
smlm kra celebrate pre-bday rikazz la ek..
nangis2 xmo trun kete menan 2 ek smlm..
happy 11mos rikazz..
bln dpn suh ibu wat kek sdp² utk adik beradik.. ibu².. mama².. ummi².. n mummy².. rikaz sume ni k..

amylisa_maria said...

happy month day rikazz...wah..kejap je kan..pjam celik je nnti..dah bday rikazz setahun.. nazz kene nyanyi lagu bday kat rikazz selalu tau..nnti dia tahu..skali gan tepuk & smbil nyanyi...

Naz-Segalanya disini said...

ooh..lina..kau dah downgraded anakku..dira..ku nak ngadu ke kamu ni..huuhu..walaupun dia mengepak..dah jauh dia jalan..effort kene amek kira oo..

ibu dira..ibu nazz lupa plak semalam 11nov..teruk btol kan..bukan ibu dira n papa berry nak sponsor kek besday rikazz ke?SR kan

mama amy..apa kata mama amy latih koir besday utk rikazz nanti?

Mummy Haziqah Kafiah said...

biar HK jd konduktor koir eh..

dira sila pekak kan telinga.. naz nak ngadu tuh.. ekekekekekeke....

ee tak sabar nak g bli presiee rikaz..

opsss faris la lg 18 hari jer...
adeh apa nak bli ni..
kengkawan jom tong2 bli beskal tricyle tuk faris nak.. ?????

opss terpecah sudaaaaa...

Naz-Segalanya disini said...

lina..bukan faris dah ada ke tricycle..dia lah dulu ada..siap bwk g zoo tau

SIGN JANGAN TAK SIGN