Followers

Sponsored By

Wednesday, December 23, 2009

Lirik cintanku


Minggu ni minggu cerita cintan cintun plak..cerita Rikazz..rehat jap..hehehe..

Kat bawah ni adalah lirik lagu yang aku nyanyikan pada B masa zaman kami bercinta...lebih2 lagi setelah menjadi tunangannya..oh ye..23dec adalah hari ulangtahun pertunangan kami yg ke3 tahun..

Lagu ni aku nyanyikan pada B dan dihantar melalui bubble message..dolu dolu kan ada bubble message ni kan..


Lirik TanpaMu - Farawahida


Terasa indah bila cinta telah bertamu

Terasa syahdu bila hati telah bersatu

Tak dapat ku mungkiri

Apa yang ku rasakan

Di saat-saat kita bersama

Kau damaikan diri ini

Sejukkan dasar jiwaku

Tenangkan resah hatiku

Tanpamu ku rasa

Suramnya tanpa cinta

Ohh tanpamu kurasa

Resah dan gelisah

Terasa bosan bila ku harus sendiri

Terasa bosan jika ku terus begini

Tak dapat ku mungkiri

Sepi tanpamu kasih

Resahnya tanpa cintamu kasih

Kau damaikan diri ini

Sejukkan dasar jiwaku

Tenangkan resah hatiku

Tanpamu ku rasa

Suramnya tanpa cinta

Ohh tanpamu kurasa

Resah dan gelisah


Aku ni jiwang banyak..tak mcm B..tak jiwang..tp tak sangka lagu yg aku dedikasikan untuknya..ada balasannya..


Traaaa...


Sedang Ingin Bercinta -Dewa


Setiap ada kamu..

mengapa jantungku..

berdetak lebih kencang..

seperti genderang mau perang

Setiap ada kamu..

mengapa darahku..

mengalir lebih cepat

Dari ujung kaki ke ujung kepala

Setiap ada kamu..

otak ku berpikir

bagaimana caranya untuk berdua bersama kamu

Reff:AKU SEDANG INGIN BERCINTA KARENA

MUNGKIN ADA KAMU DISINI...AKU INGIN...

AKU SEDANG INGIN BERCINTA KARENA

MUNGKIN ADA KAMU DISINI...AKU INGIN...


Peace B..
oh ye..test undang2 aku dah lulus..alhamdulillah..cuma tak dpt full mark..dpt 47/50 je..jadiklah dr kene repeat kan

5 comments:

Mummy Haziqah Kafiah said...

sekali farawahida da... sib baik ni bukan tag..

Naz-Segalanya disini said...

hehe..mari kita berkaraoke..akan ku dendangkan lagu ini untkmu

Mrs. Adz said...

amboi..romantiknya..

iera me casa........ said...

wahhhh...
romantika di amor ya
hehehehe.........

tingat terus kat hubby i nih..ngehhhh
dolu² hubby iera ada jugak dendang kan lagu tuk iera..
lagu awie...IRIS...n amy searh...ROZANA di tukar kan jadik HAZIRA...hehehe...
saat 2....perghh....meruntun jiwak ku....terangkat aje bumper ku ni..terhoyong-hayang la katakan..hahaha.. tapi skrg ni hubby banyak nyanyi lagu tapi di tujukan kat marsya aje...seken time baru mrs. dia...huhu

Naz-Segalanya disini said...

romantik apanya fara..kikiki

iera..sapa suruh kamu dpt anak pempuan..so skang hubby kamu dah ada 2girlfren lah

SIGN JANGAN TAK SIGN