Followers

Sponsored By

Tuesday, December 29, 2009

Semangat jangan tak semangat


Setelah lama bercuti..macam macam perasaan kunjung tiba apabila aku harus memulakan tugasanku kembali..Excited ada..sebab suasana baru tahun baru dengan harapan..yang lemah pada tahun 2009 dapat diperbaharui..Malas pun ada juga..sebab dah 44hari cuti(dalam takwim je lah)..Sedih pun ada sebab tak dapat bermain dengan Rikazz sangat lepas ni..

Pagi tadi sekolah aku dah pun membuka lembaran baru dengan mesyuarat pertama..Mula mula dapat jadual baru..kecewa..sebab selalu subjek aku memang ada malasah tiap tiap tahun..Tahun ni..aku punya jadual Bahasa Arab diletakkan di waktu ke 12..pukul 1 hingga 2..Memang aku tak kisah klu kene balik lambat..yg risaunya ni..budak2 tu kan ada sek agama..macamana plak nanti..parent ni aku tgok lg sensitif klu sek agama xdpt g disebabkan sek kebangsaan ada pogram..

Entah lah..esok aku dtg sekolah lagi sebab ada orientation day untuk murid tahun 1..apa agaknya trend nama diorang tahun 2010 kan..kalau tahun 2009..Banyak nama HAIKAL n AIMAN..tahun 2010?tungguuuu

ok..bagi cikgu2 yg bakal bertugas..selamat menamatkan zaman cuti anda...zoom sekolah..banyak untuk dilawati..banyak untuk diterokai..hehehe

6 comments:

Mrs. Adz said...

ye..selamat bertugar kembali ye..kita dah mula bertugas sejak isnin lagi..arghghh...nak cuti lagi la...

Naz-Segalanya disini said...

ye ke fara?hehehe..fara org kuat..kene dtg cepat

ezan said...

selamat bertugas.. cikgu kan kerja terpuji.. kena bersemangat.. hehehe...

Naz-Segalanya disini said...

mekaseh ezan..insyaallah sentiasa semangat

Naz-Segalanya disini said...

mekaseh ezan..insyaallah sentiasa semangat

Naz-Segalanya disini said...

mekaseh ezan..insyaallah sentiasa semangat

SIGN JANGAN TAK SIGN