Followers

Sponsored By

Tuesday, December 1, 2009

Calon pelumba basikal Malaysia

Gaya macho seorang Rikazz

Ingat lagi tak entry yang lepas tentang basikal baru Rikazz?Ni nak cerita sket pasal kegiatan Rikazz semenjak ada basikal biru dia tu..Mula mula beli..Rikazz sangat berkenan dengan hon basikal yang berbentuk arnab..Asyik ditekan tekan hon tu..lepas tu tepuk tangan..sebab suka dengar hon tu kot..esoknya..Rikazz sengetkan basikal dia sebab nak buat tayar tu sebagai stereng..Belum pandai naik lagi..sebab tak dapat nak beli ride on car tu kan..dapat tayar pun jadilah kan..Malamnya..Rikazz dah mula tuntun basikal tu..dia sorong basikal dia..Tapi hari ketiga..Rikazz naik sendiri basikal tu dan dia gerakkan dengan kaki dia..seronok tengok..Bila dia datang dengan basikal tu tersenyum senyum dia ..Sekarang episod hidup Rikazz dah berubah..sejak ada basikal..bangun pagi je carik basikal..wah wah..dah bujang rupanya anak ibu..gaya Rikazz dah macam budak setahun lebih..tu yang bila orang nampak Rikazz dia akan tanya DAH SETAHUN BERAPA BULAN NI?huhuhu..Rikazz belum setahun lagi..tapi 10bulan..rasa cepat sangat Rikazz besar sebab perkembangannya yang agak cepat..bila orang lain tengok Rikazz..seolah olah tengok toddler..bukan baby..kalau dulu..masa 10bulan lebih ibu baru nak lahirkan Rikazz..tapi sekarang 10bulan lebih Rikazz dah berjalan..dah pandai bawak basikal..cuma belum pandai mengorat jek..hehehe..melainkan gadis gadis yang mengorat Rikazz..fewiiit..sapa tu?

3 comments:

-DiraDiya- said...

wah² kamu rikazz..
x mengaku mengorat tp mengaku diorat ek??..
rider ni.. sume dh ada..
adam je blm.. bla² nk bjimba nnt.. sla roger awl²..
so blh ku dgn cargas pegi rembat 1..
adam naik skali je pn xpe la.. smpan utk adik adam.. xpn.. utk cucu ku.. wakakaka.. gilos..

Naz-Segalanya disini said...

hehehe..bukan fia selalu ngorat rikazz ke?adam..nanti kalau dah pandai kayuh boleh bukak sume alatan bantuan tu dira..belilah..apa lagi..

Mummy Haziqah Kafiah said...

ewah ewah.. sedap je nama fia kuar.. fia buli rikaz bukan ngorat yer...

ye arr dah lama itik fink tu tersadai.. jom la dating ...

SIGN JANGAN TAK SIGN