Followers

Sponsored By

Monday, December 28, 2009

Dah 2 tahun rupanya..




















Baby..
ingat tak 3hari je lagi kita nak nikah
ada tragedi berlaku yang hampir membatalkan pernikahan kita?
masa tu..sayang rasa..dunia berputar
tak sanggup kalau kita terpaksa berpisah
dan tidak dapat bersatu pada 29disember07

Tapi kan Baby...
jodoh kita kuat ye..
tarikh nikah kita dipercepatkan
terima kasih ustaz zainal
jadilah kita nikah 28 disember 07 lepas solat Jumaat
kat surau pejabat agama islam kuala langat
banting

Baby..
baby tau tak?
sayang sedih sangat masa tu
masa nikah tak ada saudara mara sayang
emak pun tak ada
mujur ada nadia pengubat hati
Baby..
tau tak..
masa B akad..sayang tak mau tengok muka B
sebab sayang takut B tak lepas
walaupun dalam kereta on the way ke pejabat agama
B dah praktis akad..praktis soalan2 takut tok kadi nak tanya sebelum ni
tapi kan b..
rasa lega bila B dapat lafaz sekali..
nak gelak bila dengar hembusan nafas b
sayang tau b lega
sebab tak kene ulang kali kedua
sahlah kita sebagai suami isteri
Baby ingat x?
Dalam kereta on the way balik ke rumah Jenjarum?
B tak sabar sabar pegang tangan sayang?
tapi sayang tolak tangan B
sebab malu dengan wak dan yang lain
tapi b buat tak tahu
B kata tak sabar
Baby..
tahun ni dah 2tahun kita hidup bersama
hadiah tahun lepas..RIKAZZ
tapi tahun ni..sayang tak ada hadiah untuk B
maaf B
Baby..
memang kita macam langit dan bumi
tapi sayang harap..
apa pun yang berlaku diantara kita akan datang
takkan menggoyahkan cinta kita
jangan lupa saat saat manis gelak tawa kita
kerana sayang takut
Takut tak dapat mencium kening B lagii
andai sesuatu terjadi
Baby sayang..
Sayang hitam..
sayang tak cantik..
sayang sedar diri..
dan sayang tau B dah tak kurus macam dulu
tapi sayang tetap cintakan B..
LEBIH dari dulu..
suamiku Muhamad Rizal..terimalah Nur Nhazzla ini seadanya dia sampai bila bila ye..


nota rahsia: dalam surat nikah kami..tarikh nikah 29disember07..tak sempat tukar tarikh sebab emergency..


Love Myspace Comments

13 comments:

Mummy Haziqah Kafiah said...

hak hak hak .. terbahak ku ketawa .. naz walaupun kamu itam .. kamu itam manis.. tetap ade penyerinya... hehehehe...

selamat hari ulang tahun ke-2 yer..
moga jodoh u all berkekalan sepanjang hayat..

HK n family wish u all hepi annivesary...

mama uzma said...

semoga kekal hingga akhir hayat...amin...

Cik Amy Sensei said...

salam..

moga bahagia itu sentiasa berpanjangan antara kamu berdua..ameenn...

mrs.irwan 2 be said...

salam perkenalan...
selamat ulangtahun perkahwinan yg ke2..semoga kebahagiaan sentiasa bersama kalian sekeluarga....

ezan said...

happy anniversary nazz... semoga sentiasa berbahagia hingga ke akhirnya...

cam romantik la entry tu kali ni.. i like!

iera me casa........ said...

huhuhu...
shahdu je baca post naz....
tapi macam mane pun naz...
tahniah sebab dah 2tahun naz mendirikan rumah tangga( ops..umah naz ada tangga tak??hehehehe)

moga² perkahwinan naz kekal ke akhir hayat....amin.....

naz..dah taun lepas bagi hadiah kat hubby si RIKAZ...
kali ni kasi le hadiah ADIK RIKAZ pulak...
hehehehe.....

mummyseri said...

Salam naz..
hepi anibesari ye buat naz n suami..
smoga bahagia bersama hingga akhir hayat dan slalu dlm rahmat Allah..

yelahh..bile rikazz nak dpt adik ni? ;)

Naz-Segalanya disini said...

mekasih sume..adik rikazz akan menyusul..heheheh

mamafaris said...

syahdu ku bc naz..klu dgn seman ku xreti nk luah kt2 gini..cuma ku slu kt terima kasih sbb pilih ina..

kdg2 ku buat lawak..abg syg ina ke duit??..seman kt syg duit..xpe sbb duit tu tuk ku jua..wakakaka

hapi annibeseri..

Mrs. Adz said...

amboi naz,bersajak lagi ye..curahan hati tu..best2..

haapy anniversary ye..moga impian naz kan jadi kenyataan dan dapat hadiahkan adik rikazz lak nanti..

SheLa^^ZuL said...

selamat ulangtahun...
semoga bahagia selamanya...

**p/s: ntah bila la kita ni nk teserempak..padahal dekat aje..hehehe..

~ ms julie ~ said...

Salam ibu rikazz..ouh semalam annivessary erk..semoga jodoh kalian berpanjangan hingga ke syurga..amin~ semoga akak dan hubby tabah dengan ujian dariNYA..

ibu emy efy eqy said...

sedihnya baca entry naz ni.

walau bagaimanapun wajah kita, hati budi adalah segala-galanya.

selamat ulangtahun buat Naz dan suami. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

SIGN JANGAN TAK SIGN