Followers

Sponsored By

Sunday, November 29, 2009

Diari Aidil Adha ku

Posing bosan di pagi aidil adha
Apabila si merah daddy ngah terbuka pintunya

Maka Rikazz si merah sibuk nak naik kereta


Huh!!puas hati Rikazz dapat pegang stereng ni..tak lama lpas tu wiper dihidupkan(kerja Rikazz)



Seperti yang ku nyatakan dalam n3 terdahulu bahawa aku hanya menjadi penunggu setia FLAT SRI SENTOSA memandangkan B kerja dan emak dan adik adikku ada di rumah.Pagi Aidil Adha tu..aku dan emak cuma masak nasi macam biasa ..pulut kuning dan rendang ayam..takde yang special pun.Pagi2 bangun takbir..mandikan Rikazz dan pakaikan baju melayu dia masa Aidilfitri yang lepas.Kalau tak pakai sekarang bila lagi.Konon nak pakaikan songkok sekali..tapi dah tak muat pulok..kepala Rikazz dah besar lah..al jawabnya..songkok jadi hak milik RIYASH lah pulak.
Sebelum solat raya..Daddy Ngah Rikazz datang dengan pakaian seragam tenteranya.Nak sembahyang raya kat masjid kat rumah aku.Sekarang daddy Ngah Rikazz bertugas di KEM SUNGAI BESI.senang lah dia nak menyinggah rumah kaklong dia ni.Lepas solat raya..daddy ngah bawak Rikazz jalan2 pergi Checkers je..hahaha..dekat sangat dengan rumah aku.nak pergi cari buah tembikai Oma..Lepas tu balik rumah dan tidoooo..sekian..terima kasih kerana membaca kisah aidil adha ku yang membosankan..oh ye..B plak balik pkl 12 tgah malam..sebab dia g rumah terbukak kawan kilangnya.Kesimpulannya..Rikazz tak jumpa dengan abahnya untuk 2harian...seharian abah kerja dan esoknya pkl 6.15 abah Rikazz dah keje lagi..abah balik.Rikazz dah tido..sekian

No comments:

SIGN JANGAN TAK SIGN