Followers

Sponsored By

Saturday, November 7, 2009

Bila Sabtu tiba..

ihsan dr QUTREEN.FOTOPAGES.COM
Sejak sejak nak cuti sekolah ni..setiap sabtu asyik ada tugasan je..jadual pack je..minggu lepas kene pergi camping kat sekolah..minggu depan ada hari keluarga kat NUR LEMBAH PANGSUN..minggu ni pulak jadi hakim KALAM JAMAI kat SK SRI KELANA..kalam jamai tu apa?kalam jamai tu choral speaking..seronok gak..ni first time aku jadi hakim..sebelum ni tak diberi peluang..kumpuln yang masuk tak ramai..so peluang menang memang besar..jadi tadi yang menang SK KELANA JAYA 2..tahniah ye..diorang perform Best..cikgu nya pun pandai..tahniah utk SK KJ 2...so Sabtu minggu depan..nak g FAMILY DAY..nak mandi..yey..nak ajak Rikazz mandi..tp mesti sejuk kan..nanti Rikazz meraung plak.ehehehe

No comments:

SIGN JANGAN TAK SIGN