Followers

Sponsored By

Thursday, November 26, 2009

Aidil Adha yang tiada seri

Gambar yang tiada kena mengena..melahirkan Rikazz adalah satu pengorbanan kan.Rikazz 3bulan

Sedih je tajuk..em..memang dari kecik sampailah besar..aidil adha ni kurang sikit rasa meriahnya..tambahan lagi aku orang Johor..kalau orang pantai timur aidil adha yang dinanti kan..Tahun ini..aku cuma menjadi penunggu setia di tepi tingkap rumah di flat Sri Sentosa..Blok 17 yang betul betul berada di tepi jalan..jalan utama laluan bas hari hari..B kerja pagi..aku pun tidak kemana mana memandangkan emak dan adik ada disini..Takpelah..sekurang2 nya aku tidak keseorangan kan..huhuhu..Salam Aidiladha kawan2..sama2 lah kita hayati pengorbanan nabi Ismail dan Ibrahim..eh betul kan

5 comments:

-DiraDiya- said...

btl la 2 nazz kn kalo xsilap..
pengorbanan nabi ibrahim yg sggup anknya dkorbankn..
n pengorbanan nabi ismail.. yg sggup dkorbankn..
ala nazz.. sm la kta..
ku pn msh jd penunggu setia merak..
sbb hubby ada hal sket dr mlm td.. smpai pg ni..
huhuhu.. slmt ari ry nazz..
moga thn² akn dtg kta msh dpt smbut aidiladha sbg seorg shbt..

Naz-Segalanya disini said...

uwaaa..dira..syahdunya diriku dgn ucapan terakhir kamu dira..sejak pes time kt kenal di frenster..ku rasa serasi dgnmu..walaupun daku anak org susah dan kamu anak D**** dan D**** kamu masih sudi merendah diri dan sudi berkawan dgn ku dira..semoga persahabatan kita berkekalan dan dapat sama sama melihat anak anak kita membesar

MummyFia said...

laa kalo tau tak blk banting dah tentu Fia dtg raye umah rikazz.. kitaorg pun berkampung dlm umah je ku kene siapkan gubahan hantaran huwa.. sedih!!!

mamafaris said...

naz...ku anak a**h n m*k...(wakaka)

semoga psahabatn kita kekal smpi bl2.uhuk..uhuk..sahdunyer

Naz-Segalanya disini said...

kak ina..ku pun sama anak D***** dan N***** Hehehe..kak..biarlah persahabatan kita semua bukan dikuukur dari material semata tapi lebih kepada ikatan hati sesama kita ye..kan lina kan kan kan

SIGN JANGAN TAK SIGN