Followers

Sponsored By

Monday, October 5, 2009

Tepuk amai amai

Ihsan dari Ila AK
Bukti kwn kwn ku ramai anak lelaki

Lepas cerita entry pasal open house ke rumah Kak ina..ku terlupa nak tepek lagi satu rumah.Ingatkan nak berlama lamaan dengan dira..tapi ku telah berjanji nak ikut b g umah kawannya AMERUZI..umah baru..sibuk nak tgok umah kwn dia..kat sana sangat menakjubkan..rikazz sorang ke lelaki..anak anak kwn dia yg lain gurl sumer..klu kat penster..majoriti anaknya lelaki..nak bukti?nanti ku tayang gambar cilok dari gang awa's yer..


Kat sana..kat brookland banting..aku keseorangan..diorang sume dah kenal..aku nak menyampuk pun tak tau nak citer apa..diorang cerita pasal LABOHAN DAGANG la..ku nak citer apa?ku bukan duduk situ..aku pun melayan lah rikazz yg melayan diri sendiri..main sendiri..tengah aku melayan Rikazz tu..rikazz berjalan dua langkah kedepan..kemudian cuba imbangkan bdn dia semula sambil disaksikan Istri istri kengkawan kilang B tu..barulah ada suara bertanya..


ANAK SULUNG KE?


HA A..SULUNG


DAH SETAHUN BRAPA BULAN NI?(sebab dia nampak rikazz jalan)


BARU 8BULAN LEBIH..


HA?8BULAN DAH JALAN?CEPAT YE..


aku pun senyum je..kemudian barulah aku n Rikazz menjadi tumpuan mereka..n bermulalah sessi berkenal kenalan..


Kisah tepuk amai amai kan..Rikazz tetiba tepuk tangan masa aku bg dia bubur pagi tadi..la..baru pandai anakku bertepuk tangan..ketinggalan zaman btoi..si wafiq danish dah pandai sebut PAPA(kagum sungguh)..rikazz baru pandai tepuk tangan..kesimpulannya hari ni rikazz asyik tepuk tangan je..wahahaha..sebelum ni aku ajar tepuk tangan dia tepuk kaki..bolehlah ibu tambah note kat perkembangan rikazz nanti k..supaya ibu tak lupa..

7 comments:

Mummy Wafiq said...

ustazah naz..
bkn Wafiq Danish la..terbalik tu..Danish Wafiq br btl..hehe

Naz-Segalanya disini said...

aloh..ku selalu terbalik menyebut nama si wafiq ni..

-DiraDiya- said...

wakakaka..
dh ala² pak uda nazz ni..
cuma pak uda pkai bju butang senget..
miahaha..
jgn maree.. nnt kna jual..
blog ni jgk ku boikot mcm blog² yg lain sbb xtggu ku berfotogedikss..
hohhohoho..
nazz.. sila cek n3 ku tajuk 'Akan dtg'..
tggalkn jejak mu d sna mcm yg lain..

QIQA said...

hehe bagusnya nazz..bt note tuk diri send supaya tak lupa...akak pun kena bt gak laa

wanie @ suzie said...

wahhh 8 bulan da boleh jalan???dasat3...

Naz-Segalanya disini said...

ha a kak..kalau tak buat mcm tu..nanti catat kat mana mana tah..lupa..ni pun dpt idea dr kwn kwn..

wanie..dasat?takdelah dasat pun..sbb cousin rikazz 7bln dah jln..lagi dasat

Azlina Ibu Alisha said...

mmg terkedu tgk rikazz leh berdiri tanpa pegang ape2..terer la..
alisha tepuk amai2 dgn jari2 yg menguncup..

SIGN JANGAN TAK SIGN