Followers

Sponsored By

Sunday, October 25, 2009

Kisah bergambar

Hari ini..Rikazz hantar oma ke pudu.Oma Rikazz nak balik Johor sebab Rikazz dah sihat dan ucu tinggal sorang.Lepas hantar Oma dekat Pudu..ibu dan abah bawak Rikazz pergi Taman Tasik Titiwangsa..
Masa ni Rikazz baru bangun tido.Terpinga pinga sebab tak tau kat mana
Rikazz tengok ramai kawan main main

Rikazz nak join diorang panjat benda ni


Rikazz gayat n turun semula



Rikazz teruja tengok orang main




Rikazz pun main lah gelongsor





Rikazz panjat plak sini






Rikazz rehat jap







Rikazz rehat ngan abah kat pondok








Abah upah Rikazz minum air









Abah ajar Rikazz bawak binatang









Pas tu kami pun pulang














8 comments:

Manusia said...

boleh buat cerita la pulak..
comel pelakon utama hehe

Huda said...

jalan2 yer wiken :)
rikazz dah pandai main kat playground..

The Queen Of My Heart said...

alhamdulillah rikazz dh sembuh...muka pon happy dh tue...tp muka yg duduk tue...awat masam plak??baru bgn tido erk??

QIQA said...

wah2 sakan rikazz yee

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

alahai.. adam, rayan ngan fia ke tasik perdana.. faris ke tasik shah alam .. rikazz ke tasik titiwangasa.. hahahahhaa
hari RRAFF ke tasik kot hari ni...

-DiraDiya- said...

whatttt???..
kamu ke tsk jgk??..
kul bape??..
knp xskali dgn adam.. ryan.. fia..
ktorg xpsl² je ada kt tmn tsk pdana..
smpai nk maghrib br blk..

Naz-Segalanya disini said...

thanks manusia..cerita bergambar..

ibu yg ajar rikazz main aunty huda

ha a lily dia dah ok tp tak de mood sgt masa tu..

oh rraff g tasik tak bgtau..merajuk!!!

dira..mcmn nak pegi..takde sapa menginvite diriku..ku merajukkkk

liwaniel said...

seronok dia dapat main kat playground tu

SIGN JANGAN TAK SIGN