Followers

Sponsored By

Monday, July 27, 2009

Takde citer


RIKAZZ YANG BOSAN


Sabtu


ibu n rikazz kat JJ BT



kasut raya rikazz..saiz 4 da..besar sungguh kaki



Sepanjang cuti yang lepas aku g mana ek?Lepas jalan-jalan...balik umah?Em..hari sabtu, aku sekeluarga g JJ Bukit Tinggi..dah terlanjur ke sana..mesej lah Kart..nanti dia merajuk plak..dah sampai sana tak bgtau.Nak jumpa kak daisy..rasanya dia takde weekend tu..dah jumpa kart dan Mr Ryanz nya..alahai..comel lote je abang Ryan ni..tapi memang ensem Ryan.hati hati kart..nanti diburu wanita nantu..fenin ummi dia nak pilih calon yer.Kart plak..orangnya ramah tamah..kurus je..kami plak macam dah banyak kali jumpa..mesra semacam..tak gaya org first time jumpa.skang ni..aku tinggal nak jumpa Dira je..n adam nya..aku bayangkan dira ni pun peramah tamah ni..betul ke?Tunggu..malam tak balik rumah lagi.Kami terus pergi OLE OLE shah Alam..sbb B nak train boling..esok nyer ada tournament antara kilang2 besi bawah LION GROUP..tggu ler kat situ smpi B hbs traiining..




abah tgh tunggu turn





Ahad


Lepas b hbs boling kami g MYDIN subang jaya plak.oh yer..b n da gang..dpt no 2 tau dlm tournament tu..ada saper nak challenge?kat mydin...sajer cari brg runcit smbil jln jln..mmg ramai org..ada 1500 parking..rasanyer 1400 parking penuh tu..mlm nyer aku tetiber sakit bdn..seram sejuk..sakit tekak..aku mintak b balik sbb aku tak lrt..rikazz pun sama..nangis jer..mcm dia tau aku tgh sakit..aku kesejukan..rikazz berpeluh peluh kpanasan..ekon sumer ku ttp..hilang sumer daya..aku baring jer..sedih biler sakit sorg sorg..huhuhu..

Isnin

Aku tggu b blik..nak bgn tak boleh sbb pinggang aku skt yg amat sgt..nak g toilet pun tak daya.Tggu b..pg ni pun..yang mndikan rikazz..siapkan rikazz ABAH.mekasih B..H1N1 Ke?tak ler sbb aku tak selsema..takut kan..mkin bertambah kes..biler la wabak ni nak berakhir?

Abah Rikazz baru lepas mandikan Rikazz




2 comments:

-DiraDiya- said...

nnt kta jmpa erk..
ku xde la ramah tamah..
tp ku mmg xreti malu..
miahahahaha..

~ ms julie ~ said...

kalo naz nak tau..si dira tuh mang xmalu..huawahuawa..julie da jmpe dira nie..tu pun secara kebetulan.. akhirnya jmper juga kiteorg walaupun da bertahun jadi sahabat =)

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN