Followers

Sponsored By

Friday, July 3, 2009

Ferrero roche oh ferrero roche..

Orang kata..coklat tu lambang cinta..kenapa ek?tapi untuk entry ni aku bukan nak cerita pasal coklat..tapi kisah lain..kisah yang membuatkan aku ketawa terbahak bahak sampai menitiskan airmataku..hahahaha..sebenarnya hari ni..penat sangat..dah seminggu ni bz kat sekolah n mcm biasa..kerja kat sekolah terpaksa bawak balik ke rumah.sampai B komen..hai keje last minute bg esok nak submit..macam org takde keje lain kat umah..memang lah..ikutkan mcm tu lah..kat umah nak rest..nak wat keje umah lagi..semalam aku dah tak tido nak siapkan buku program hari sukan.mana taknya..setiausaha baru bagi content..esoknya Guru besar nak rezo..terpaksa lah aku buat hari tu gaks..huk huk..namun kepenatanku hari ini terubat sket dek kisah coklat yang boleh tahan mahal gaks..semalam B amek barang barang sepupu aku Nadia yang dah nak tamat study kat kolej kat banting..tapi dek kerana banyak sangat barang si nadia ni..petang td baru B habis angkat..aku perasan ada sekotak coklat FR ni dalam kete..tapi sikit pun hati aku ni tak teringin nak merasa coklat tu.Namun petang tadi..dengan semangatnya B ambil kotak tu..dia kata dia nak makan sebijik..teringin plak bila tgok coklat tu..aku tegur b..mintak izin nadia dulu..tp dia tak peduli..dia kata nak mintk izin pas makan nanti..aku biarkan saja B mengopek kulit coklat tu dan aku berlalu msk ke bilik utk pumping session.tak lama pas tu B datang dan suruh aku cium bau coklat tu..ntah kenapa dgn hidung aku ms tu tak dpt nak cam bau coklat tu lalu aku mintak B rasa je lah.tanpa menunggu lama B ngap sebijik coklat tu..tiba tiba dia kata..coklat tu dah tak sedap dan terus g keje..mlm nya aku kol nadia tanya psl coklat tu..dia terkejut bila aku tanya n nak tau saper mkn..nak tau apa cerita di sebalik coklat tu?agak agak korang..apa dia?teng terenggggggggg....mcm ni nadia citer KAKLONG..COKLAT TU HADIAH ANNIVERSARY KAKAK DGN BAHA YG PERTAMA.THN NI DAH ANNIVERSARY YANG KE3 DAH..KAKAK TAK HBS MKN DULU..SO KAKAK SIMPAN LAH BUAT KENANGAN...bila aku cek kotak tu..expired 2007...bln 10..korang dpt bayangkan..coklat apa yg B dah mkn?sian B.bagi mengubat hati B yang lara n perut B yg beduka..esok sayang belikan lah coklat FR utk B k...

3 comments:

DiraDiya said...

alalalala.. siannya hubby.. nnt naz tlg bli ek..

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

wakakakaaa..
naz.. tah2 'berkat' sbb makan coklat takde izin kot..!!

ekekekekee jgn mare.. nnt kita wat gathering kitaorg bwk FR tuk naz sefamily yerk..

hihihii

Segalanya disini said...

wakakaka..kepada lina dialu alukan...dira tak mau belikan ke

SIGN JANGAN TAK SIGN