Followers

Sponsored By

Saturday, May 29, 2010

Mari kita serbu JALAN MASJID INDIA N JALAN TAR

colour ni lerr
Tetiap tahun..mesti kena serbu kat sini..Nak carik baju raya..Bilalah nak berubah tempatnya ni ye.Mujur emak ada nak tolong jahit baju.Kengkawan lain kata dah ramai tailor yg tak mau ambil tempahan.

Kenapa mesti pilih Jalan Tar n Masjid India ni?

Sbb banyak sangat pilihan dan semuanya saling berdekatan.Walaupun sesak tetapi kemeriahan tu membuatkan semangat nak memilih.

Tahun ni kami sekeluarga dah decide utk memilih warna hijau sebagai tema baju raya sedondon kami.Sebenarnya ikutkan aku..aku tak mo sbb tu warna 2tahun yg lepas masa ngandungkan Rikaz.Tp abah Rikazz ni tak mau beli lain sbb dia kata baju baju yg ada tak dipakai pun.

So..pergilah ngetest baju abah.Bimbang tak muat lagi sbb badan kami suami isteri bagai dipam pam..pasangan bahagialah katakan..cukup makan..Mujur abah Rikazz dah turun 10kg dr tahun sebelum ni.Jadi abah kenelah maintain berat tu ye..Kalau x takde baju raya

Selain colour ijooo esok nak cari baju

Pink (Utk sebarang event Puteri Islam)

Purple (Utk emak)

Biru...

Colour apa lagi nih?

Marilah kita sama sama serbu jalan TAR k..jumpa disanaaaa

6 comments:

Mama Kyra said...

nazz eja pn thn lepas ijau gak..thn ni merah kot sbb ank sedara kwn bln 7 ni tema merah putih..so pki yg tu je..jimat..

Naz-Segalanya disini said...

ye ke eja..naz ganti eja lah tahun ni.hihi

Fatanah Fadhil said...

wah windunya kesibukan n kesesakan jln tar..nat naz g sana, tlg kim slm kat jln2 dia ye hehe:)
hepi shopping...

Hazlina Shahrel said...

oreng!

Naz-Segalanya disini said...

hehehe..kak tonah..mai le cni bwk baby jln jln kat jln tar..nanti sy kem slm

lina..kan kamu pakai kain batik je taun ni

Maya said...

tahun ni tem afmily mai, warna pich... setiap thun adik kesygan yang akan tetapkan warna tema raya...

SIGN JANGAN TAK SIGN