Followers

Sponsored By

Sunday, May 9, 2010

Kalah = Kecewa?
















Ingat lagi tak dengan entry yang lepas tetantang event Mei?Salah satunya..Pertandingan Bercerita..





Pada 8 Mei yang lepas..aku telah membawa anak muridku ke Sekolah Seri Puteri Cyberjaya di Sepang.Citer sket pasal sekolah ni.Sekolah ni pelajarnya semua perempuan.Sekolah ni baru dapat peningkatan ke taraf SEKOLAH BERPRESTASI TINGGI.mUJUR Rikazz ni lelaki..kalau tak..memang aku nak masukkan Rikazz kat sekolah mcm ni.Facilitiesnya canggih..dan cukup..mengalahkan kolej dah tarafnya.Memang best lah





Berbalik kepada pertandingan tu..sempena HARI PUTERI PERINGKAT NEGERI SELANGOR 2010.Aku guru pembimbing Puteri Islam sekolahku.Murid yang menyertai namanya Puteri Nurlalily Aidura.Cantik orangnya dan berbakat.





Pada hari pertandingan seramai 18orang peserta mewakili semua daerah di Negeri Selangor.Memang hebat2..Tapi sayangnya Puteri tak hafal plak cerita tu apabila dah sampai ke hujung cerita.Kecewa?Em..sedih gak sbb masa latihan elok je..Bukan dia tak pernah masuk pertandingan pun sebelum ni..





Selain Hari Puteri, murid dibawah bimbingan aku pun menyertai pertandingan bercerita MTQ Peringkat negeri pada hari yang sama..Keputusannya pun?HuhUHU..tak de tempat pun.Memang saingan sengit.





Takpelah..Tak Kecewa..bagi aku dah dpt pergi sehingga peringkat ini pun dah bersyukur.Apa apa pun..ustazah ucapkan tahniah kerana Mery dan Puteri dah cuba yang terbaik..

3 comments:

adda said...

adat la tu kalah - menang. yg pnting dh cuba yg terbaik

Ummi Eisya said...

cuba lagi ye adik2..

Naz-Segalanya disini said...

btol tu adda..yg penting mereka dah berusaha

cikgu fara..nanti adik2 akan cuba lagi

SIGN JANGAN TAK SIGN