Followers

Sponsored By

Sunday, May 2, 2010

Aduhai budak butakss

Rambut Rikazz baru lahir

Rambut Rikazz lepas cukurRambut Rikazz sebelum Potong Adegan di kedai gunting rambut
Rikazz yang behave dgn mamak

Lupalah bila ye rambut Rikazz dibotakkan.Ye..Rikazz skang dah ala ala askar gitu.Dulu boleh buat rambut "pacak" skang dah tak payah sikat dah.Ini kali kedua Rikazz potong habis rambut.Kali pertama masa lepas kenduri cukur jambul.Dan yg ni 2nd time lah.
Reaksi dan respon orang ramai tentang rambut Rikazz ni?macam2..ada yg marah aku sebab potong rambut Rikazz.Mari kita lihat respons orang ramai..
1.Oma Rikazz- Nampak berisi.Oma suka.Kemass je
2.Mek Ema - Nazz, apasal botakkan Rikazz?Dah le rambut orang tu memang tak lebat.Tak ensem lah.
3.Abah Rikazz- Butaaak
4.Nenek Rikazz- Nape dibotakkan?Tak ensem lah.Nenek suka Rikazz rambut panjang.
5.Ibu Rikazz-Kesiannya tengok Rikazz botak.Muka sedih je.Bila ibu dapat pacakkan rambut Rikazz ni?
6.Mama Wati Rikazz-Adik..nape adik potong rambut?Dahlah rambut adik sikit..
7.Ucu Rikazz-Huii..Rikazz nampak brutal lah.
Ha..nilah respon dari orang ramai
Sebenarnya bukan botak licin pun mcm masa Rikazz baby.Tujuannya utk meratakan rambut Rikazz semula.Sebab lepas cukur dulu rambut Rikazz naik tak sekata.Akibatnya walaupun dah panjang tp masih lagi tak rata.Sini tebal..sana nipis.Potong kat kedai mamak.Masa baby dulu aku cukur sendiri.Harga?RM5.kat tempat korang plak?Oh ye..tak tau Mamak tu baca apa tapi Rikazz diam je n ikut segala arahan mamak tu.Macam tak percaya sbb dia bukan biasa g gunting rambut

2 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

baik je rikazz kena gunting rambut ek...good boy...salam kenalan

Naz-Segalanya disini said...

salam kenalan mama aqish.Hehehe..tulah boleh plak dia ikut je apa mamak tu ckp

SIGN JANGAN TAK SIGN