Followers

Sponsored By

Saturday, June 13, 2009

Tag ini aku ciplak dari sapa tah..sebelum orang tag aku biar aku jawab dulu.hahahaha
1. Bekas kekasih saya adalah..
Amin B..MENYAMPAH BILA INGAT DIA
2. Saya sedang mendengar...
bunYi ekon di luar bilik
3. Mungkin saya patut..
Pergi masak sbb dah pukul 1
4. Saya suka...
kucing n shopping baju rikazz
5. Sahabat-sahabat saya...
insan yang mengenali dan memahami saya
6. Saya tak paham...
kenapa ada orang yang dengki kat saya ni sbb saya bukan cantik mcm model pun
7. Saya kehilangan..
kucing saya Namanya LOVELY sbb adik yang buang
8. Ramai yang berkata..
Suara saya merdu n sedap didengar..Sapa nak dengar?
9. Cinta itu adalah...
Menunjukkan rasa kasih pada seseorang yang sanggup sehidup semati dengan kita
10. Di suatu tempat, seseorang sedang...
marah saya dan masih tidak mahu berbaik dengan saya
12. Saya akan cuba...
untuk menggembirakan hati insan yang saya sayangi
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Abadi
14. Telefon bimbit saya..
Sony Ericsson W910i
15. Bile saya terjaga...
saya akan tengok tingkap..dah gelap ke masih terang
16. Saya paling meluat...
pada Amin B sebab berlagak dan tak tahu orang kesian kat dia..
17. Pesta/parti adalah
tempat yang mcm banyak gejala sosial
18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
Anak kucing macam hamster
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
masa dah nak bertunang
20. Hari ini..
Risau sebab penyata kewangan Hari Kantin tak buat lagi..dah nak naik sekolah
21. Malam ini saya akan..
cuba siapkan Penyata Kewangan sebelum esok menjelang
22. Esok pula saya akan..
Hantar adik g PD and bersuka ria sebelum mula sekolah
23. Saya betul2 inginkan..
Suami yang mencintai saya walaupun saya kuat merajuk
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
Rambut serabut sbb tak sikat n takut nak sikat
25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
Tempat mencuci mata n menghabiskan duet
26. Makanan barat atau jepun..
Barat sbb makanan Jepun meloyakan tekak..Mentah
27. Bilik yang terang atau gelap..
Suam suam kuku baru romantik
28. Makanan segera adalah...
Maggie
29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
B..NANTI TOLONG TENGOOKAN BUKU TU DALAM KETE EK
30. Siapa yang anda ingin tag..
wAH..TAK TAU LAGI SAPA

2 comments:

QIQA said...

heheh ada yg sama dgn akak laa..telifon bimbit..w910i..(merah) hehe..akak pun suka kucing dulu ms bujang kat kg akak bela 31ekor kucing kg dan 15 ekor kucing parsi..sayang sgt...

Segalanya disini said...

akak..memang sama sangat lah tu..saya pun merah gaks..dlm banyak banyak colour saya bekenan yang merah tu

SIGN JANGAN TAK SIGN