Followers

Sponsored By

Wednesday, June 24, 2009

Kisah minyak kapak


Sebagai seorang ibu..semua nak yang terbaik untuk anaknya kan.Namun..walaupun kita cuba berwaspada sebesar mana pun..kita hanyalah manusia biasa.Apa yang berlaku pagi tadi betul betul mencemaskan aku.sebab selama ni aku cukup berhati hati dan sentiasa memantau apa saja yang rikazz buat.Pagi tadi waktu aku toleh ke tempat lain dalam sekelip mata..huhuh..rikazz dah sambar botol minyak kapak dan masukkan ke dalam mulutnya..Dia memang suka kalau kita tengah siapkan dia selepas mandi..dia suka main wet tissue..dan botol botol bedak n barangan dia yang aku kumpulkan n susun dlm satu kotak..waktu kejadian tu berlaku..aku tak dpt tangkap perubahan muka rikazz yang seakan akan kepedasan waktu itu.hanya apabila aku pandang tangan dia..aku rasa nak nanges..dalam keadaan panik..aku cuba tenangkan diri n fikir apa yang patut aku lakukan waktu itu..terus aku ambil botol tu dan letak jauh jauh dr rikazz..pas tu aku bawak rikazz g basuh tangan n mulut dia dengan sabun..botol tu tertutup rapat cuma ada baki baki minyak yang terkeluar..mungkin itu yang sempat rikazz jilat..huhuh..maafkan ibu rikazz..ini lah pengalaman pertama ku menangani anak yang smakin ligat..harap tiada lagi kejadian yang seumpama ini berlaku di masa akan datang..ibu mintak maaf yer rikazz

3 comments:

AbQar|'s said...

hahah..tgk ler pas nih...lg laju dia npada kiter...;))

Segalanya disini said...

tu lah..sekelip mata..menarik agaknya botol tu

mamafaris said...

asal nk siap'n faris ku letak myk yu yee+bedak+cream kat blkg bontot ku..klu faris nmpak dia nk..skrg mkin susah nk siap'n faris.dia dh mkin lasak..

SIGN JANGAN TAK SIGN