Followers

Sponsored By

Wednesday, June 17, 2009

CONTEST AKSI MENARIK


wO wo wo..bila aku terjenguk blog DIRA aku nampaklah contest aksi menarik ni.Aksi menarik anak ketika tido?Memang menarik..sekadar suka suka kan..Ni first time aku join contest seumpama ini..teringin gak nak tayang tayang gambar baby kat sini..Jadi setelah membaca keseluruhan syarat-syaratnya maka aku pun telah bersetuju untuk mengikuti syarat syarat tersebut.Apa dia syarat2nya?Ini dia :



1. Add blog MamA_Uzma di bloglist anda dan menjadi FOLLOWER Mama_Uzma serta upload CONTEST AKSI MENARIK as a banner di blog anda.-Dah-


2. Buat entry khas ngan tajuk contest aksi menarik & upload gmbr anak anda. Sertakn perkara2 berikut:

Nama penuh anak
Umur anak (mengikut katogeri)
ceritakan kenapa gambar itu dipilih dan slogannya skali..
Dengan ini..aku telah memilih Gambar ini...

Rikazz Qalby Muntasyee B. Muhamad Rizal

Umur 5Bulan born on January2009 (Kategori 1 :2-12bulan )

Kenapa aku pilih gambar ni?

Sebab...Aku suka gambar ni..kecik kecik dah pikir masalah dunia..huh..my son is a great thinker..Walaupun kuat berfikir..namun Rikazz masih lagi menunjukkan kemachoannya..sambil menyilang kaki..Sampai dalam tidur pun dia masih bertanggungjawab memikirkan tentang hidup ini.P/S :ini aksi tulen dia tido tau..bukan direkacipta oleh ibunya.

Slogan : Contest aksi menarik anak tidur ni..Memang lah menarik hati saya untuk menyertainya..blog Mama Uzma pun memanglah menarik dan pastinya hadiah untuk saya pun menarik!!!

3.Dalam entri itu pastikan anda bgitau dan link ke Mama_Uzma

Ok..itu sahaja babe!!Go go Mama Uzma..Go go Rikazz

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN