Followers

Sponsored By

Wednesday, June 10, 2009

Borong baju raya

Emak ngan adik dah nak balik Johor Khamis ni..hari ni aku ambil kesempatan untuk mencari kain kain yang berkenan di hati untu buat baju raya.Selalunya baju baju aku mak yang buat.sudah sebati dengan diri kan dengan jahitan emak.rasa tak selesa kalau pakai baju hasil tangan orang lain.Adalah lebij 10 pasang kain ela aku borong.yang ok nya 3pasang je.Yang lain aku beli untuk tambah tambah koleksi baju nak wat g keje..10rm sepasang..aku belilah..bolehlah dari beli mahal mahal dpt sikit je.Aku beli sekali kain ela warna merah maroon untuk adik adikku dan anak menantu ku?ait?ntah mama QA suka ke tak..aku takde idea nak cari colour apa.tahun ni pun aku tak buat colour sedondon dengan family aku sbb tahun ni aku raya umah banting dulu..dah raya ke 3 nanti baru aku balik jhr..cumer kat banting je lah kami bersedondon..oh yer..td aku tggalkan rikazz dekat emak.Jadi panjang n pantas sket langkah.Balik rumah mak kata Rikazz muntah..malamnya waktu Rikazz bangun tido..dia minum susu..B aku panas dengan panas mulutnya.Dan aku tengok Rikazz mcm orang lalok..tak aktif mcm selalu..Walau macamana pun dia masih lagi berbual dan menegur kami yang berada di rumah.Sian Rikazz..Aku risau gak..teringat Arwah Musoddiq anak saudara Mardiana yang meninggal baru baru ini..hanya selepas muntah muntah..Mintak dijauhkan..Selepas aku bagi Rikazz makan ubat demam, barulah badannya berpeluh peluh dan nampak lebih sihat dari sebelumnya.Ramai betul baby yang demam.Tadi aku g KL jerebu..mujur tak bawak Rikazz..tengok berita elnino plak sampai September..adus..panas terik masa puasa nanti..aku rasa tahun ni aku cukup puasa ni..sbb tak haidh lagipun kan..huhuhu

4 comments:

Kerol+Natt=Adam said...

wahh dh borong bju raye k.naz..nat ni tggu cotton kemboja br nk wat bju raye..lgpn skang xleh nk g tempah kene tggu meletop dl..hehehe apepun slamat b'bloging..tq b my blog follower..

QIQA said...

WAH...WAHH....DAH ADER BLOGG...SUKA NYE,,BESAN KU DAH ADER BLOG..LEH KONGSI KISAH HIDUP..NIH...APA PUN YG NAZ PILIH AKAK TETAP SUKA...NNT KASI TAU TOTAL ONGKOSNYER YE...

Segalanya disini said...

wakakaka..cotton kemboja tu apa nat?

Segalanya disini said...

tak payah lah ongkos ongkos..hadiah untuk qareena..oma rikazz yang jahit..tapi kain koosong je kak

SIGN JANGAN TAK SIGN