Followers

Sponsored By

Wednesday, June 10, 2009

Bawa Rikazz G Klinik


Kononnya nak balik Kg Jenjarom pagi pagi buta..em..cakap je lah..lepas subuh tido balik..mentang mentang cuti..dah tengahari baru kami bertolak pergi..ingat nak bawak Rikazz g klinik dulu memandangkan hingus dan kahaknya tak berhenti.Tapi sampai di klinik orang ramai sedangkan masa rehat tggal setengah jam..jadi kami pulang ke rumah jenjarom dulu.Dapatlah aku melawat SITI FARHAH adik iparku telah pun selamat melahirkan ank kedua..anak perempuan seberat 2.5kg diberi nama Nur Aliyah.Tahniah ct..lupa plak nak amek gambar Aliyah sbb hp dok dlm kereta..memandangkan kadar jenayah di jenjarom tinggi.hehehe..Pukul 3 ptg aku n B bawa Rikazz g KLINIK MESRA.di situlah tempat aku scan Rikazz masa dalam perut dulu..bila aku menjejakkan kaki di sana..terimbau kenangan lama..Rikazz di dalam perut.Melalui pemeriksaan Doktor..Rikazz ok sbb smlm aku dah bg minum ubat demam.Cuma dia selsema n kahak masih lagi pekat.Jadi doktor bagi ubat mencairkan kahak dan keluar melalui najis.Takdelah Rikazz asyik nak muntah je nanti..Seperti biasa..Rikazz memang senang nak dijaga..senang je bila kami bagi dia makan ubat.Adik iparku ct pernah bekerja di KLINIK MESRA tu dia kata skang klinik tu mahal..dengan 4jenis ubat aku dikenakan bayaran 50rm.Aku tak kisah sbb layanan doktor Rosdi pun mmg memuaskan..bukan macam KLINIK TTDI tu..dah lah kita bayar dia..pas tu suka suka hati jer marah marah aku n kata anak aku tak ckp makan sbb aku bagi dia susu badan..Dia siap kata susu badan aku sikit n tak mencukupi...Sakitnya hatiku ini..biarlah aku sanggup bayar doktor Rosdi mahal mahal dr aku datang ke klinik doktor tak bertamadun tu..buat sakit hati je..Skang mmg aku tak jejakkan lagi ke KLINIK TTDI tu..

2 comments:

Cik CT said...

sungguh tak patut doktor tu kata susu ibu tak cukup utk rikazz.tu doktor tak abih belajar kut..

Segalanya disini said...

wakaka..yelah tu..alah..dia nak suruh kita beli produk dia..sorry..tak laku

SIGN JANGAN TAK SIGN