Followers

Sponsored By

Wednesday, June 10, 2009

Salam Pembukaan

Terima kasih ku ucapkan kepada Dira yang sudi memberi inspirasi untukku memulakan penglibatan di dalam dunia penulisan blog ini.Cheewah!! untuk Adam Apple juga..mekaseh..bagi memulakan penulisan..aku ingin memperkenalkan namaku..aku diberi nama NUR NHAZZLA ABDUL WAHAB..dilahirkan pada 4 Februari 1983..di Johor Bahru.Aku mula meninggalkan negeri Johor apabila aku menyambung pengajianku di UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA.Sejak itu..aku mula melebarkan sayapku di sana.Apabila tamat belajar aku bekerja di sebuah Pusat Tusyen.Di situlah bermulanya perkenalanku dengan suamiku MUHAMAD RIZAL.Namun kami bukan lah berkenalan secara face to face tetapi melalui internet.Sejak itu kami mula berkawan dan bercinta dengannya sehingga kami berkahwin pada 28/12/2007 dan dikurniakan seorang anak lelaki RIKAZZ QALBY MUNTASYEE.sebenarnya aku dah bukak banyak blog tapi tak jalan.harap harap yang ini menjadilah.kikiki..kepada kawan kawanku..semoga segala kisah hidup yang terjadi pada diriku ini dapat dijadikan iktibar buat sesiapa yang membacanya kan

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN