Followers

Sponsored By

Saturday, September 4, 2010

Syawal menjelang tiba kawan


Syawal hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi.Pastinya semua orang sibuk membuat persiapan menghadapinya.Bagi aku semuanya dah selesai minggu lepas lagi.Dari membeli pakaian hingga menghias rumah.Yang belum..pulang ke kampung halaman saja.

Sekolah dah start cuti..Maka aku pun dah cuti.Insyaallah..lepas berbuka Ahad ni kami akan bertolak ke Bandar Tenggara.Seronoknya kalau dapat jumpa kawan2 kat Johor kan.Lama sangat tak jumpa diorang.

Raya ke 3 baru balik Jenjarum.Ha..pas tu nak raya rumah kengkawan kat selangor plak..Sesapa yang sudi jemputlah ye...

Di kesempatan ini aku ingin memohon maaf zahir batin dr kengkawan atas segala salah silap selama kita berkenalan.Semoga persahabatan yg terbina akan berkekalan walau apa pun yg terjadi

5 comments:

Cik Andam Hazlina said...

selamat hari raya nazz..
maaf zahir dan batin yer..

Naz-Segalanya disini said...

Lina..ku pun sama..diam takdiam dah 2thun kita kwn ye lina.halalkan makan minumku sume ye

iera me casa........ said...

naz..selamat ari raya aidil fitri untuk mu seisi keluarag...
maap zahir dan batin..

balik kg leklok ye.....

kalau datang kedah..meh la umah daku ni..hehehe

Naz-Segalanya disini said...

ku pun begitu jua iera..insyaalah raya haji ku smpi ke kdh hntr adikku kawen.kmu nnt tlg ramaikan le org ye

nur rabiatul adawiyyah said...

selamat hari raye juge naz...mintak maaf kalau selama berkenalan ni ader terkasar bahasa tersilap kata..

SIGN JANGAN TAK SIGN