Followers

Sponsored By

Monday, September 6, 2010

Johor here we come


Alhamdulillah..setelah berbuka puasa di rumah mertua di Jenjarom Banting, kami sekereta bertolak pulang ke Johor.Dalam perjalanan keluar dari Jenjarom aku dapat menyaksikan lampu raya dipasang merata rata.Ahh..seronoknya.Kampung Jenjarom juga mengadakan pertandingan pintu gerbang Syawal pada setiap tahun.Pertandingan dikira berdasarkan kreativiti dan keindahan lampu2.Syangnya aku tidak dpt merakamkan pemanndangan itu.

Suamiku memandu dengan berhemah mengikut had laju.Kononnya nak dapat tol free.Hahaha..sekali sampai kat Tol Kulai..kena bayar daa...RM35.00..Dalam perjalanan kerja aku bangun tidur bangun tidur..Tak tertahan mata ni nak menemani suami berbicara.Mujur dia dah sediakan bekalan Power root Orang kampung.Dapatlah dia bertahan sendirian memandu tanpa henti..Kami bertolak dari Jenjarom pkl 8.30 dan selamat sampai di Bandar Tenggara pada pkl 1pagi..Budak bujang sorang tu..dah puas tido dalam perjalanan..skang berjaga..seronok sangat main...hmm..rasanya mcm nak sahur terus..Kalau tidur confirm terlajak sbb masing masing kepenatan..

Esok?plan nak ke JB..Agak agak penat kita buat pertandingan tido tido je kat rumah.HEHEHE..

4 comments:

Mama Kyra said...

bestnya naz dh smpi kg..slmt ari ry naz..minta maaf klu eja de uat salah ngn nazz ye..

Naz-Segalanya disini said...

best eja..rasa lega dah sampai sini.Rindu sgt dgn negri ni..naz pun sama eja.slmt hari raya

~ ms julie ~ said...

hye naz..
da sampai kg yerk..
nanti roger2 la yerk dtg umah,
jue raya pertama sampai ketiga kat
kg hubby..bg menghormati pemergian ibunda mertua terchenta

Naz-Segalanya disini said...

yelah..org masih berduka kan..naz raya pertama kat pontian.umah nenek.raya ke2 balik kl dah..

SIGN JANGAN TAK SIGN