Followers

Sponsored By

Tuesday, January 12, 2010

Majlis Hari Lahir Rikazz yang kecil kecilan


























































































































Gambar2 sekitar majlis hari lahir rikazz..jemputan dlm 68org tidak termasuk anak2..seronok sgt..first time naz buat majlis..mmg first time..nervous gak..sbb memang xda experience..kawan2 sekolah datang..kwn kwn kerja dtg..kwn kwn internet datang..mmg seronok..Rikazz bad mood sket sbb pelik ramai sgt org..naz ucapkan terima kasih kpd yang datang dan sudi memberi hadiah dan duit..kehadiran anda mmg mengharukan naz..
Semoga ikatan persahabatan kita berkekalan ye..maaf xdpt buat n3 pnjg lebar..gambar banyak tp tak terupload..naz mmg bz sgt skang..huhuhu..pape pun..naz mintak maaf atas kekurangan disana sini..rumah naz kecik..bila dah ramai tu sempit lah ye..dengan kerenah anak anak dan bunyi belon yg meletop disana sini..seronokkk sgt..kwn kwn dr jauh dan dekat..ish..xtau nak kata perasaan ni mcmn..terima kasih je yg naz dpt katakan














7 comments:

mummyseri said...

Salam Naz..happy belated birthday wat rikazzz..smoga rikazz jadi anak yg soleh dan kebanggaan naz sefamily..muah syg rikazz sikit..:)

wanie @ suzie said...

wah seronoknya kalau boleh join sekali nih...meriah majlis.

Hanna said...

Salam naz..akak mintak maaf banyak2 xpat hadir birthday party rikazz..kebetulan masa hari tu ada family program,tak berkesempatan nak pegi..selamat hari jadi rikazz,semoga jadi anak yang soleh,taat ibu bapa,dan bijak ye..sayang rikazz..

anis said...

happy belated birthday rikazz..wah ramainye yg datang birhday rikazz...best2...

PadNani~~{@ said...

Salam Naz,

lamanya x jenguk ur blog!
BTW, nani dah sempat tgk pressie contest yg naz bagi..cantik sgt..tq dear:)

Buat Rikkaz, Happy belated befday sayang!
moga menjadi anak soleh kesayangan ibu ayah dan semua:)
emm..byknya rikkaz dpt hadiah..bestnye!:)

Mrs. Adz said...

seronoknya rikazz..dapt byk prezzi lak tu..

Naz-Segalanya disini said...

thanks mummy seri

wanie..lain kali amek cutilah mcm shima..hehehe

kak hanna..xpelah..xda rezeki

anis..mmg best pon..xmenang tgn melayan tetamu

nani..hope nani suka

fara..alhamdulillah..banyak gak yg bg present

SIGN JANGAN TAK SIGN