Followers

Sponsored By

Monday, October 7, 2013

Rikazz Dapat No 4 tapi no 5

Salam kawan2 Rikazz sume.Kali ni Rikazz pulak berblog.Rikazz sekarang dah sekolah.Rikazz sekolah dekat Ttdi education centre.Kat mana? Dekat Taman Sri Manja.
Tiap2 pagi Rikazz bgun pagi2..rikazz naik kereta dengan ibu lpas Subuh.Sekolah Rikazz jauh dengan sekolah.Tapi rikazz suka.sbb dapat jumpa Haikal Ikin aman Radhan ( Aiman Ramadhan).nama cikgu rikazz cikgu Intan.
Tapi Rikazz selalu jugak tak dapat datang sekolah kalau ibu kena pergi meeting atau mesyuarat kat tempat lain.Ibu sakit..ibu kena masuk hospital.Rikazz tak dapat pergi sekolah dah dekat 2 bulan.sekali sekala je pegi.Tu pun bila abi cuti.Ibu tak boleh jalan tak boleh drive.
Rikazz sedih.Bila Rikazz pergi sekolah trus exam.Rikazz exam bm maths n english.bila ibu pergi jumpa cikgu ibu tanya result exam rikazz.rikazz dapat

BM 98
ENG 88
MATHS 92

Keseluruhan no 4,tapi cikgu kata kat ibu no 5
Skarang Rikazz tgah berlatih nyanyi utk persembahan hari konvo.Tahun depan Rikazz tak sekolah kat TTDI GENIUS lagi.Tahun depan Rikazz 5 tahun.Ibu kata nak hantar pergi pra sekolah tempat ibu.tapi tak tahu dapat ke tak.
OH ye..ibu hadiahkan Rikazz Kfc ( samsung galaxy).sbb rikazz dapat no 4.Ibu bagi hadiah sbb Rikazz sedih Rikazz xdapat hadiah kat sekolah.Tq ibu.Rikazz suka.

2 comments:

Maria Firdz said...

tahniah rikaz... rikaz mmg anak yg bijak... :)

Naz Nur Nhazzla said...

Tq mami

SIGN JANGAN TAK SIGN