Followers

Sponsored By

Saturday, October 5, 2013

Group Nama-nama Indah yang Bermakna

Assalamualaikum semua.Apa khabar?Bersyukur kpd Allah krn saya masih diberi kesempatan meneruskan amal jariah yg xseberapa di group itu.Sekarang group itu mempunyai 2 admin.Saya sdr dgn dibantu oleh faizah yang rela hati mebantu dr sudut teknikal.Alhamdulillah group ini sudah mempunyai 2 produk.First ebook kombinasi nama utk memberi idea kepada parent di luar sana utk mencari idea memberi nama anak2 mereka.Kelainan yg ada pada ebook ini adalah nama2 di dalam list tersebut telah ada kombinasinya. CONTOH DALEELA HARIYZA.
Dan produk kedua hasil usahasama dgn perniagaan adik saya n istri HOMEMADESTICKER.Kad nama baby yg mengandungi nama..gambar baby masa lahir..maksud nama..dan ejaan arabnya.Mmg sngt membantu parent di masa akan datang.Tq designer ku Mariah.feedback dr customer..kad itu sangat CUTE.tp hari ni sy xdpt tunjukkan dulu gambar2 nya sbb saya ditemani kawan baru..blom bluetooth gmbr kad yg ccute tu.Hanya kepada Allah saya panjatkan kesyukuran apabila dapat merealisasikan impian sekian lama ini.jmpa lagi..

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN