Followers

Sponsored By

Sunday, October 27, 2013

Cari nama baby adik

Semalam adikku sekeluarga datang rumah.Maka riuh rendahlah rumah dengan suara jeritan bujangku muntasyee dan mutafawwiq ditambah pula dengan jeritan anak dara sorang si muaffah.terserlah keceriaan di wajah emak bila anak dan cucu berkumpul.
Part yang paling seronok mencari nama baby inside adik iparku.Tak tau lah signaturenya FM ke MF.tp mencari nama adalah part yang paling seronok kan.Tapi sepanjang penceburanku menjadi konsultan nama, mencari nama anak boleh jadi suatu part yang menyeksakan, menstresskan dan membuntukan.Nasihat saya..kalau nak cari nama baby..pilih dulu..rujuk yang pakar..kemudian baru letak.Kebanyakan ibu bapa dah cari nama baru tanya.kemudian bila maksud tak seperti yang diharapkan dah serba salah kan?Dan janganlah pilih nama di saat akhir.Bila dah buntu cari nama maka mulalah keluar nama yang ada dalam kepala je...just my concern.
Pape pun tak sabar nak jumpa anak sedara kedua saya...

Ini gambar baby Hassya Nawwara yang punya

5 comments:

Maria Firdz said...

terima kasih atas cadangan, tapi alhamdulillah nama spontan yg tercetus ilham abg mlm jumaat, sgt baik kombinasi dan maknanya... insha Allah jika de rezeki mmg akan diberi nama tu dan diumumkan lepas 7 hari kelahirannya nanti...

Naz Nur Nhazzla said...

Itu bkn last minit nma nye yah.yg last mnt tu bb da lhir tp lgsung xda nm dlm senrai.

hazlina azmi said...

comel baby..comel nama.blogwalking...jom follow dan bertukar2 link

http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

sara said...

sedap nama.. apa maksud?

Naz Nur Nhazzla said...

Hassya senyum tersenyum nawwara memancarkan cahaya

SIGN JANGAN TAK SIGN