Followers

Sponsored By

Monday, March 28, 2011

Berpantang yang paling tidak berdisiplin




Hari saya menulis saya sudah pun menjangkau hari ke 34 berpantang..hanya tggal beberapa hari sahaja lg saya akn menamatkan tempoh berpantang ini.tp pantang kali ini terasa mcm tidak lah berpantang sgt...mungkin kerana rasa sakit yg cepat hilang membuatkan sy lupa daratan hahaha...
kenapa saya kata saya xberdisiplin?

1. hr ke 8 pergi shopping complex beli baju riyash
2.minggu pertama je pki stokin
3.kdg kdg terminum air sejuk..tnpa ais
4.cukup sebulan pergi shopping isi rumah..byr hutang kat bank2
5.mkn kat luar sbb dah tghr tp msh di hospital
6.bnyk bnda saya mkn.asalkn xgatal sy mkn.hihihi

lg bila dah buat kerja rumah..dukung rikazz mmg dah lupa klu kita ni berpantang..anda..bgmana?

4 comments:

Ummi Eisya&Amani said...

uik nazz..mmg moden tul pantang ni..kita dulu ada pun pantang tak displin gak..lagi time pakai stokin..panas..hihi..tapi selalu kena mrh ngan mak sbb dia kta nanti dah tua cepat sakit tulang..

Naz Nur Nhazzla said...

tula fara..rasanye mggu2 awal je pntg btol2.huhu...xpki stokin tp pki sliper bulu3

Ena Qalinsya said...

hehehehe
samalah kita..
dlm pantang siap masak lauk pauk bagai tp time tak bpantang malas plak nak masak ekekeke..
2minggu pantang leh coping langsir utk raya sbb masa banak tu time bulan pose ahaks...

Naz Nur Nhazzla said...

kak ena..masa anak sorang boleh lah kot berpantang sungguh ye.tp saya bnyk kali tiba tiba menggigil tau..tulah..xberdisiplin punya pasal

SIGN JANGAN TAK SIGN