Followers

Sponsored By

Wednesday, December 29, 2010

Nak cerita gak..Malaysia menang Piala AFF Suzuki


Hem..hah..lega..segala jeritan sokonganku berbaloi.Alhamdulillah..xkisah lah tak menang di Indonesia.Tapi yang pasti Malaysia dah dapat USD 100,000 kan.Walaupun bukan aku yang dapat tapi permainan mereka memang patut dipuji dan diberi penghargaan.
Dalam banyak-banyak pemain..aku sangat2 sangat tertarik dengan Khairul Fahmi..Bagiku lah..dia sangat cekap..menangkap bola melekat..Hui..kalau tgok permainan hari ini..Memang letih kalau jd dia.Yelah entah berapa banyak kali Indonesia buat percubaan menjaring gol.Kalau tak dia yang berhempas pulas menangkap bola tu..confirm malam ni Malaysia tak menang..
Memang best..selama ni rakyat Malaysia sendiri pandang sepi bola sepak Malaysia..tp sekarang tidak lagi.Malaysia bukan lagi jaguh kampung..Alhamdulillah
Satu perkara yang paling aku takut kalau penyokong Indonesia merusuh..Tapi kredit utk mereka sbb malam ni mereka behave..Menerima segalanya dengan redha..
Kesian Riyash dalam perut ni..ibu dia jerit2...terkejut kejut dia.Hehehe..sorry my son..
Pape pun Rajagobal perlu diberi penghargaan.Memang kita perlu beri peluang pada bakat muda..Mereka ada tenaga..Kemahiran boleh diasah kan..
I love u Malaysia..Sukan menyatukan negara..Jiran umah sebelah India pun bukak TV1..
bESTTT

1 comment:

Anonymous said...

Hi, i think that i saw you visited my website so i came to “return the favor”.
I am attempting to find things to enhance my site!
I suppose its ok to use a few of your ideas!
!

My homepage :: acoustic guitar chords for beginners

SIGN JANGAN TAK SIGN