Followers

Sponsored By

Thursday, December 9, 2010

Bila suami ku sakit


Benda ni lah yang paling menakutkan aku..Yelah..dia manusia jugak..mesti ada masa dia sakit dan ada masa dia sihat.Tapi aku selalu mengharapkan dia sihattt je..
Petang semalam aku sms B ..tiba tiba dia kata MCMANA B NAK BALIK ...KAKI B TERSELIUH..SAKIT..TAK BOLEH NAK BAWAK MOTO..huuhuh..aku dah sedih dah..
Yelah..bukan dekat2 jarak dari tempat kerja B ke rumah.Aku sendiri pun xtau kat mana lokasi sebenar Kilang Megasteel tu sbb kilang tu jauh mengarah ke Nilai tu...kat dalam hutan sawit tu..Kalau aku nak amek pun aku tak tahu kat mana.Huuhu
Hati ni sangat risau..kalau terjadi apa apa pada B mcmana ek..Mujur ada adik nak datang dan tolong hantarkan B pergi klinik..
Setiap kali aku tengah sarat mengandung mesti B sakit..memang sgt merisaukan..Ingat lagi masa pregnntkan Rikazz tengah tengah malam B demam panas smpi menggigil gigil..Panadol pun xdalah dlm simpanan..Dengan berlinang air mata dan perut yang terboyot boyot aku tggalkan B kat umah sensorang berjalan kaki pergi beli panadol kat 7e..mujur ada 7e..huhuu..
Semoga B sihat sentiasa ye

SIGN JANGAN TAK SIGN