Followers

Sponsored By

Tuesday, August 2, 2011

Salam Ramadhan

selamat berpuasa kawan2

Salam Ramadhan kengkawan semua.Tahun ini saya berpuasa sebagai ibu kepada dua orang anak.
Harap2 tahun ni saya dapat puasa penuh sebulan.Sbb tahun mengandungkan Rikazz saya xcukup sehari...
Tahun mengandungkan Riyash..tak cukup 5hari sbb masih di awal kehamilan dan muntah2..harap2 tahun ini lebih kuat..dan harap2 jgn lah cik P nak datang masa masa ni jugak..Malllesss nak qada' pose ni..rasa letihnya bukan main lagi bila pose bkn dlm bulan Ramadhan.Kalau dlm bulan Ramadhan ni ok jek..
Apa aktiviti di sekolah ye..kami belajar seperti biasa..Cuma hari pertama dtg sekolah dlm bulan Ramadhan ramai plak nak demam demam ni..muntah lagi..Pas tu banyak murid tidur..Saya mengajar seperti biasa..Tak ada excuse2..Cuma saya akan kurangkan pergerakan..kesian plak diorang dan kurangkan membebel..hahaha..ye lah haus..letih nak ckp banyak ni..
Perjalanan bf saya...
EBM semakin berkurangan sbb malas nak pump...tp sehari mst pam sekali..alhamdulillah..walau macamana pun masih menampung lagi keperluan Riyash..cuma yg saya amalkan makan kurma pada waktu sahur dan makan nasi mcm biasa..Utk kali pertama pam susu dlm bulan Ramadhan..em...boleh lah tahan..80z..mungkin bg org lain sikit..tp bg saya..saya je yg tau brapa banyak slalu saya pam kan..
Tadi buka saya buat air sirap nanas..sedap gak..guna je apa yg ada kat rumah..makan beli kat luar je..malllas gak nak masak.hahaha..cuma rasa tahun ni bazar ramadhan kurang lah..nape ek?

No comments:

SIGN JANGAN TAK SIGN