Followers

Sponsored By

Thursday, January 20, 2011

Insyaallah saya diizinkan bersalin normal

Hai kengkawan..lama tak bersiaran ye?bz banyak lah awal tahun ni..
em..saya masih belum bersalin lagi.Usia kandungan saya sekarang 37 minggu.
Saya dah pegi check up dan scan di PPUM..Alhamdulillah..semuanya baik baik sahaja..

air ketuban saya?mencukupi..
Berat baby? 2.49kg...comel tak?saya seronok bila dgr dok kata baby saya tak besar.
cuma berat ibu skang dah 77.5 kg?Wow..mmg badan saya mengembang habis..Walaupun dah ujung2 ni xselera makan tp berat saya ttp naik banyak..Nak kata baby beso x jugak.Tggl 3mggu je due tp bby baru 2.4kg kan..
Dengan kondisi saya yg tiada masalah kesihatan..saya diizinkan bersalin normal dengan pemantauan pihak hospital..

Kalau tiada masalah seperti dahulu...dapatlah saya merasai nikmat melahirkan mcm ibu ibu yang lain kan..
Oh..due saya?8 feb..insyaallah saya akn mula bercuti pada 1Feb...dan terus bercuti sehingga baby keluar melihat dunia.Setakat ni baby masih bersuka ria dalam rahim ibu..yelah..lpas ni dah nak menjenguk alam dunia yang fana pulak kan...hehehe..

6 comments:

iera me casa........ said...

naz... semoga naz deliver dengan lancar.. amin..
iera ada doa kan naz.. semoga selamat semua...
jgn lupa snap pic baby banyak2 ye

Naz Nur Nhazzla said...

tq iera..naz pun doakan iera gak

mrs izah azli said...

salam naz,
lama x bsua yer... pe kaba?
alhamdulillah... dpt jugak merasa bsalin normal, hehe...
best tau naz..

Naz Nur Nhazzla said...

salam izah..izah n family shat?tu baru kebenaran doktor..kebenaran Allah xtau lg izah..naz tak berharap..kalau czer pun naz dah xtakut le mcm dulu

Mrs. Eeza Herman said...

salam perkenalan...
hi, naz...iza pun tunggu due je nie..insyaAllah due 11/2/11..tapi maybe awal lg dr tu...
selamat bersalin ye..semoga dipermudahkan semuanya..

Naz Nur Nhazzla said...

slm per kenalan iza..eh..dekat le due kita..naz klu ikut anak sulung dulu..due 8hb tp lmbt..bersalin 11hb..iza pun selamat menanti baby ye

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN