Followers

Sponsored By

Sunday, February 5, 2012

Selamat Bertunang Sepupuku



org jarang bersolek..sekali bersolek sgt cntik
Hari ini sepupu baikku Ruhaida selamat bertunang dengan pilihan hatinya Rahman..Sayangnya ..aku tak dapat hadir bersama bagi meraikan pertunangan Aida di Johor.Apapun adik Nazla bersyukur kerana Aida bakal menamatkan zaman bujangnya dalam tahun ini juga.Mungkin hanya terpaksa memberi laluan kepada adiknya yang telah bertunang terlebih dahulu untk bernikah.Sebelum ni..mcm mcm org diperkenalkan kepada Aida..namun akhirnya jodohnya dengan kwn sekolah...tak payah jauh jauh kan.Pape pun adik Nazla doakan segalanya berjalan lancar dan tahun hadapan Rikazz n Riyash dpt kwn baru.hehehehe..tak pun kita bersalin sama sama nak.ekekeke..ada hati tu..

No comments:

SIGN JANGAN TAK SIGN