Followers

Sponsored By

Saturday, February 18, 2012

Jari berjaahit

kredit to rikazz

Sala kengkawan sume.lama saya tak bersiaran ye..ha a..sangatlah bz di sekolah mahupun di rumah..begitulah tugas guru.tugas kami ni 24 jam bekerja..

Jari sapa berjahit tu?oh..moh saya nak citer ni.jari suami saya masuk mesin katanya.berjahitlah 5jarum.sikit je kan.sekarang ni dia masih mc lagi.setahu saya kalau cedera waktu bertugas boleh claim perkeso kan?

jari yang kena ni jari telnjuk kanan.mujurlah si suami ni kidal.kalau x apa pun tak boleh buat ye.
sian suami.kepada kawan kawan di luar sana..malang tidak berbau. jadi jaga diri!

3 comments:

Azwani Shaari said...

uiksss..nmpk mcm jari budak kecik..thought ur son yg cedera..huhu

Naz Nur Nhazzla said...

wani..ni rikazz yg amek gmbr.dia kt sian abii

awe (019-3980547) said...

sama ngan saya tapi saya 3 jari patah dan 2 berjahit,,,masih mc sampai 1/4 kena tambah lagi tak taulah,, jari masuk mesin jugak ni,,,

SIGN JANGAN TAK SIGN