Followers

Sponsored By

Friday, November 25, 2011

Kisah si bujang 9 bulan





Alhamdulillah..diam tak diam dah 9bulan sayang ibu ni.Maknanya dah 9bulan jugalah kesan parut jahitan di perut ibu ni..Nak tau tak apa yg Riyash dah capai masa dia berusia 8bulan?

Riyash dah tambah 2 batang lagi gigi atas menjadikan kesemua giginya 4 batang

Suka gigit orang skang ni.Bila kita menjerit sakit..dia gelak..geram geram

Ha..Riyash dah pandai duduk..kemudian merangkak dan berdiri lepas tangan..semuanya dalam 2minggu dia buat. (Ingatkan Riyash nak combat crawl je)

Riyash dah pandai ikut bunyi..ikut suku kata.Kalau ibu baca buku bergambar Riyash akan ikut serta menunjuk sambil membunyikan suara mengikut sebutan nya..contoh : Fish dia akan ikut uh..kalau papa dia akan bunyi u uh..ha..

Sayangnya graf berat badan Riyash menjunam..berat dia bulan ni 8kg sahaja..masa 6bulan 7.5kg...Nak tau kenapa???

Riyash demam berulang ulang hampir sebulan.Kalau dah demam tu maknanya tak mau makan.Asal susu n makan sikit dia akan muntah..Sedih sangat tgok Riyash...Jd no wonder lah berat Riyash banyak tu je.Huhuhu

Tinggi Riyash 71 cm...

Sejak demam ni Riyash tak mau kalau orang lain pegang dia..bila timang sket pun dia nangis..ngeri..dengan abi dia pun tak nak?hmm...

Tu lah gambar yg ada..Yg selebihnya dalam phone c transfer lg.

2 comments:

SIGN JANGAN TAK SIGN