Followers

Sponsored By

Tuesday, August 31, 2010

Makanan yang dah sejuk


Apa pendapat kalian tentang makanan yg sejuk?Sejuk macamana?Sejuk mcm baru lepas keluar peti sejuk?

Perkara ni terjadi pada aku semalam apabila aku membeli juadah berbuka puasa di Bazaar Ramadhan Petaling Utama.Aku membeli asam pedas ikan pari.Dari rupa bentuknya macam lazat dan membuka selera.Tu pun last call.

Sebab masuk dalam beg plastik xdalah terasa kesejukannya.Apabila balik rumah nak tuang dalam mangkuk barulah rasa sejuk..Aku rasa pantang kalau beli makanan sejuk ni.Apa daa...nak berniaga lagi lagi nak bg org lain makan bagilah yg elok elok sket.Pagi ni aku nak sahur.Asam pedas tu dah basi.berbuih2..agak agak korang apa punca asam pedas tu sejuk?

Lagi satu...masa makan kat food court JUSCO MELAKA.pun sama..semuanya sejuk sejuk belaka.Bukan satu gerai je..gerai lain pun sama.Teruk btol pengurusan food court tu.Apalah salahnya kalau panaskan sket bila pelanggan order.Tak patut.Bukan aku xpernah makan kat food court JJ yg lain.Tp xpernah lah sampai sejuk mejuk makanan..eiii..pantang le...

No comments:

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN