Followers

Sponsored By

Wednesday, March 7, 2012

Malang tidak berbau 2




Apa sajalah malang dan kemalangan yang berlaku ni..oh ye..Riyash anakanda kecik saya sudah pun setahun seminggu pada minggu ini.saya nak ceritakan kepada kawan2 kisah hari lahirnya yang huru hara.
Tapi sebelum tu..biarlah saya kisahkan peristiwa yang terjdi 3 hari sebelum usianya setahun,,

Riyash ni belum jalan lagi..tapi sangat suka memanjat..kalau panjat bukan rendah2..dia dah boleh panjat tv..sofa tu mmg taman permainan dia.

Sedang saya memerhatikan Riyash bermain di hadapan tv..tiba tiba Riyash sudah sedang mencuba memanjat sofa.Kami yang melihat terkejut dan terjerit memanggil namanya..Untuk menghalang dia dari terus memanjat.Dengan senyuman manis Riyash memandang saya dan emak. Dan trus terjatuh dengan dentuman yang kuat.

Bila saya angkat..itulah hasilnya...saya dah bwk g klinik.doktor kata tak perlu risau..memang mnakutkan tapi xmembahayakan utk diri nya..sehingga sekarang sudah hmpir 2 mggu xhilang lagi..masih benjol..

Tak tuam?segala petua saya dah buat tapi doktor kata darah beku dia banyak dan besar.jadi akan ambil masa paling lama sebulan..baru surut habis.

kalau anak tgah lasak mmg tak boleh buat benda lain

4 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

alahai ciannya dia. semoga cepat sembuh ok. anak2 akak dulu jenis tak memanjat, tapi slalu aje jatuh katil, lasak betul bila tdo mlm

Hasnor said...

adui..sakitnyaa nampak..cian dia :)
get well soon k

[leily.laily] said...

ya Allah, kesiannyer..
mesti sakit kan..
mak sy ajar, lepas kena tu, tuam sket..
moga cpt baik yer

Naz Nur Nhazzla said...

mamasyaza..alhamdulillah dah ok..cuma masih ada kesan hitam di dahi..

hasnor mmg nampak sakit sbb dia asyik pegang dahi dan menangis

leily tq

Kehadiran harta hidupku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

SIGN JANGAN TAK SIGN