Followers

Sponsored By

Wednesday, January 25, 2012

11 bulan sudah




Hari ini aku nak update 2 entry..entry pertama tentang Riyash yang dah pun masuk 11 bulan 22hb yang lepas.Alhamdulillah..dah bujang dah anak ibu.Jom kita tengok apa yang Riyash dah pandai..

Riyash masih lagi belum berjalan.Masih memapah mapah..bertatih pun tidak..Tapi kerja dia asyik lah panjat memanjat..Apa yang dia tak panjat?kalau memanjat tu mmg dah pro..sekejap je dah ada atas sofa..atas meja..katil tu kacang je utk dia.

Riyash dah ada 2 batang gigi baru menjadikan jumlah keseluruhan gigi Riyash 6 batang semuanya..

Masih lagi breastfeeding..Alhamdulllah..dah menghampiri usia setahun ni..macam xcaya.Ibu doakan Riyash sentiasa aktif dan sihat

No comments:

SIGN JANGAN TAK SIGN