Followers

Sponsored By

Saturday, June 5, 2010

Dah sampai Johor

Terlupa plak..aku bawak laptop..dan nampaknya signal utk broadband dah semakin baik..Walaupun edge je..tp laju..Rezeki aku le ni..Semalam..kami bertolak dr KL pkl 4ptg dan sampai di Bandar Tenggara dalam pkl 10mlm..Jam sana sini..biasalah cuti umum..Eksiden merata rata kat PLUS tu tp xda yg meragut nyawa.
Sampai je kat Tenggara..Rikazz nampak ekcited sangat.Dia nampak selesa berbanding kalau pergi rumah Atok Jenjarum..padahal rumah Jnejarum lagi besar.Mungkin kerana Rikazz berpantang kat Johor dia lebih selesa disini kot..
Misi pertama kami..
KOTA TINGGI
orang kata kat bandar Kota ni banyak pilihan kain pasanag dan tudung2 murah..Selama aku kat Johor aku xpernah pergi.Kain ela aku dah carik tggal nak cari tudung yg berkenan di hati dengan harga yg berpatutan..Susah gak nak cari tudung saiz L atau XL yg murah.Murah boleh beli banyak..
So sedang menunggu tour guide aku dr JB utk sampai di Kulai dan kami akan pergi sama sama..Jom

pstt:Baju kurung pahang kain jarang tu..apatah namanya sepasang baru RM45..kain elok..jahitan elok

3 comments:

Maya said...

selamat berborong along...

anin said...

ye ke? kat kota tinggi eh.. tk penah lak jumpa sana..yg tau kt muar.. tp biasenye fmly beli kat jakel kat tampoi tu jee

Naz-Segalanya disini said...

anin..pegilah..mmg banyak pilihan..kain murah2..bolehlah kalau nak beli bayak..muar xpenah g

SIGN JANGAN TAK SIGN