Followers

Sponsored By

Saturday, September 1, 2012

Jom tukar sekolah!

Tajuk mcm senang kan?tp hakikatnya susaaaah..kwn sejawat sy 12 tahun mohon pindah.tak dapat2.negeri2 yg susah ni kan..kelantan..kedah..menang payah.tp cube minta msuk Johor..senang je.tp saya nk pindah ke kuala langat je..hati xda di kuala langat ni.hati saya hanya di petaling jaya.walaupun pd mulanya susah sy nak hadapi hari2 terawal sy di sekolah tu..tp kini segalanye berubah..saya sgt menyayangi sekolah dan isi nya.
Mcmn nak tukar?
Saya kena isi eg tukar.katanya 1 september ni dah buka..sy isi je la..tu pun menikirkan ank ank..thn depn rikazz nak sekola.tp disebbkn mslh pekerjaan sy ni sy x dpt pastikan kat mn nak survey sekolah.
Doakn la yg terbaik utk sy k


2 comments:

Mama Farris said...

salamm..

sy pun nak tukar keluang johor...doakan yg terbaik untk kita..

Naz Nur Nhazzla said...

Mamafarris dr mn.gd luck

SIGN JANGAN TAK SIGN