Followers

Sponsored By

Tuesday, June 26, 2012

Ustazah dah mati..

Melalui hr ini memg memenatkn bagiku..dengan data yg xsiap dan laptop yg bermasalah..memang..ku buat buat gagah..dlm xdaya ni ku truskan juga tugasan..kelas terakhir berakhir pd 1 ptg..mereka terdiri dr murid pemulihn thn 2.selps mengajar aku duduk memerhatikn mereka buat lathn.dlm xsedar rupenye aku terlelap..aku msh dgr segalanye tp aku xmmpu buka mata..murid murid tu...
GOYANG USTAZAH CEPAT .tp bla aku xbergerak...ALAMAK..USTAZAH DA MATI..MCMN NI..KITA BUAT KERJA KITA LAH..aku dgr semuanye tp aku xmmpu nk buka mata.apabila ku buka mata..siap tugasan mereka

5 comments:

Sidratul Muntaha said...

ank2..
atinya suci..
thanks anyway dgn pertolongan tempohari..
insyaa Allah esok nak amik dokumen aqil tu

Iela Fazielah said...

KELAKARLA...bebudakkan...

ibunaznoy said...

hehehe..citer lawak upanya..

Naz Nur Nhazzla said...

Ayu..btol..lg lg mereka ank istimewa xpdi menipu.papepun..tu bntuan kecil je..Semua yg berlaku gerakan hati dr Allah.

Naz Nur Nhazzla said...

Kak iela mujur dorang xpggil ckgu lain ckp sy da mati

SIGN JANGAN TAK SIGN